خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته خبرنگار در مازندران اعلام شد

رئیس ستاد بزرگداشت هفته تجلیل از رسانه مازندران 14 تا 20 مرداد را به عنوان هفته تجلیل از اصحاب رسانه و خبر در استان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، عباس زارع در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت ستاد هفته تجلیل از رسانه و پاسداشت مقام خبرنگار برگزار شد، گفت: اولین روز هفته تجلیل از اصحاب رسانه ، رسانه ولایت و همدلی و همزبانی نامگذاری شد.

وی افزود: دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در ساری  و دیدار با ائمه جمعه در شهرستانها ا ز عناوین مهم برنامه‌های  روز اول هفته تجلیل از خبرنگاران است.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته تجلیل از رسانه مازندران، رسانه، دولت همدلی و هم‌زبانی را عنوان روز دوم اعلام کرد و گفت: در این روز اصحاب رسانه با استاندار مازندران دیدار می‌کنند.

وی رسانه و پویایی را عنوان سومین روز از هفته تجلیل از خبرنگار اعلام کرد و گفت: تجلیل از اهالی رسانه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی  با برنامه‌های متنوع در سالن هلال احمر ساری برگزار می‌شود.

زارع رسانه و مسئولیت‌پذیری را عنوان چهارمین روز از هفته تجلیل از رسانه بیان کرد و گفت: بازدید از دفاتر نشریات، تجلیل از خبرنگاران شهرستانهای سوادکوه، ساری، نکا، بابلسر و چالوس از دیگر برنامه‌های این روزست.

وی رسانه و نشاط، تندرستی را عنوان پنجمین روز هفته تجلیل از رسانه اعلام کرد و گفت: بازدید از دفاتر خبرگزاریها و پایگاههای خبری و برگزاری اردوی کوهنوردی از جمله برنامه‌های این روزست.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته تجلیل از رسانه مازندران، رسانه و امید آفرینی را از دیگر عنوان اجرایی ستاد هفته تجلیل از رسانه اعلام کرد و افزود: در این روز خبرنگاران از پروژههای استانی توسط دستگاههای اجرایی معرفی می‌شوند در قالب تور رسانه‌ای بازدید می‌کنند.

زارع رسانه ایثار و شهادت را از دیگر عناوین هفته تجلیل از رسانه اعلام کرد و گفت: حضور در تشییع پیکر پاک شهدا غواص و تجدید بیعت با آرمانهای شهدا از جمله برنامه‌های مهم اجرایی ستاد هفته تجلیل از رسانه محسوب می‌شود.

 

کد خبر : ۲۹۴۳۵۸