خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران خبرداد

بازدید همسران 32 سردار شهید مازندران از منطقه عملیاتی غرب

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران گفت: بازدید همسران 32 سردار شهید مازندران از منطقه عملیاتی غرب بازدید می‌کنند.

به گزاراش خبرنگار ایلنا از ساری ، جواد بخشی در نشست خبری با اصحاب رسانه  با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت تاثیر گذار فرهنگی در جامعه محسوب می‌شود، اظهار کرد: اعزام راهیان نور تبادل اطلاعات در حوزه دفاع مقدس به عنوان حرکت مستمر در طول سال است.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور در سه بخش راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و محلات به مناطق غرب و جنوب غربی اعزام می‌شوند ، افزود: 10 هزار دانش آموز، بیش از 200 نفر دانشجو و حدود سه هزار و 500 نفر بصورت عمومی و محلات در سال جاری به منطقه غرب اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران افزود: 20 هزار دانش آموز، دو هزار 300 دانشجو و هفتده هزار و 500 نفر بصورت راهیان نور محلات به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شوند.

بخشی با عنوان اینکه مجموعا 53 هزار و 500 نفر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب در قالب راهیان نور اعزام می‌شوند، اظهار کرد: در راهیان نور غرب اردوی چهر روزه برگزار می‌شود که بازدید از پارک موزه همدان به عنوان پارک موزه شاخص از جمله برنامه‌های راهیان نور است.

وی با بیان اینکه استان مازندران شیر مردانی را برای حفظ اقتدار استان‌های غربی کشور، در کوه‌های زاگرس به یادگار گذاشته است، گفت: استان مازندران بیش از دو هزار و 500 شهید را تقدیم کرده است که 120 شهید در استان کردستان به قله  افتخار رسیدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با  اعلام اینکه 32 سردار مازندرانی در منطقه غرب "سنندج " به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، افزود: یادواره شهدا با محوریت شهید ابوعمار در این منطقه برگزار می‌شود.

وی بازدید همسران 32 سردار شهید مازندران از منطقه عملیاتی غرب از جمله برنامه‌های شاخص راهیان نور است، گفت: کارهای فرهنگی زیادی در این‌باره برای اردوی راهیان نور اتخاذ شده است.

بخشی  با بیان اینکه تجلیل از شهدای جنگل‌های مازندران از جمله برنامه‌های دیگر این نهاد است، افزود: مقرر شد تا برنامه‌ای اتخاذ شود راهیان نور به  جنگل‌های، آمل، جوارم سوادکوه، قائمشهر، امامزاده علی ساری  که 140 تا 150 شهید در جنگل‌های مازندران به شهادت رسیدند، سوق داده شود.

وی به ایمنی سفر راهیان نور اشاره کرد و افزود: ایمنی سفر و خودروها از جمله دغدغه‌های مهم ما محسوب می‌شود بنابراین با تلاش مجدانه معاونت ایمنی تدابیر لازم برای سفر اتخاذ شد.

 

کد خبر : ۲۹۴۱۸۸