خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبرداد:

امسال شیر بصورت غنی شده در مدارس توزیع می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۴۲۹

امسال شیر بطورمیانگین هفته ای۳بار، بین۲۷۰هزار دانش آموز مقطع ابتدایی ومتوسطه اول–مراکز شبانه روزی دوره دوم متوسطه، پیش دبستانی ها و برخی مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست گیلان توزیع می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلانبا اشاره به اینکه گیلان جزو نخستین استانهایی است که به محض دریافت دستورالعمل اجرای این طرح، توزیع شیر در مدارس را آغاز کرد گفت: امسال شیر بطورمیانگین هفته ای۳بار، بین۲۷۰هزار دانش آموز مقطع ابتدایی ومتوسطه اول–مراکز شبانه روزی دوره دوم متوسطه، پیش دبستانی ها و برخی مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست گیلان توزیع می شود.

حاجتی در گفتگو با خبرنگار ایلناافزود: برای جذب بهتر کلسیم، برای نخستین بار امسال شیر بصورت غنی شده در مدارس توزیع می شود.

وی بابیان اینکه امسال همچنین با توزیع شیر هنگام ورود دانش آموزان به کلاس درس، توانسته ایم ذائقه بسیاری از آنان را تغییر دهیم گفت: معلمان برای اینکه ذائقه دانش آموزان را بیشتر با شیر آشنا کنند، ضمن بیان فواید شیر، بابهره گیری از " خصوصیت تبعیت و تاثیرپذیری دانش آموزان از همسالان "، آنان را به نوشیدن شیر تشویق کرده وبه همراه همه دانش آموزان در کلاس شیر می نوشند. این درحالی است که در سالهای گذشته دانش آموزانی که تمایلی به خوردن شیر نداشتند، سهم شیر خود را یا به خانه می بردند و یا به دیگر همکلاسیهای خود می دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز