خبرگزاری کار ایران

در پیامی

تقدیر فرماندار آران و بیدگل از تیم مذاکره کننده هسته‌ای

فرماندار آران و بیدگل در پیامی، از موفقیت تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران در توافق وین با کشورهای 1+5 تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «ابوالفضل معینی نژاد» در پیام  خود آورده است: ملت ایران با مقاومت و پایداری بر فشارها و تحریم‌های ظالمانه پیروز شدند و در روزهای پایانی ماه مهمانی خدا و در آستانه عید سعید فطر عید اخلاص و بندگی، ملت بزرگ ایران حماسه‌ای دیگر آفرید و فرزندان غیور انقلاب برگی زرین در تاریخ کشور عزیزمان به یادگار گذاشتند.

در این بیانیه عنوان شده است: موفقیت تیم  هسته‌ای کشورمان نتیجه همدلی بین دولت و ملت و در سایه صبر و شکیبایی ملت بزرگوار ایران در برابر تحریم‌های چندین ساله بوده است. این موفقیت نشان داد که اگر پیوند و انسجام داخلی بین نظام و مردم ، مستحکم باشد، همیشه توفیقات حاصل خواهد شد و در این راستا دولت تدبیر و امید  با حمایت مردمی و در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مسیر عزت، حکمت و مصلحت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با عقلانیت دنبال کرده است.

وی اضافه کرد : تیم مذاکره کننده  ایران با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و رعایت خط قرمزها و حرکت در مسیر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، گام مهمی در جهت احقاق حقوق مسلم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انرژی صلح آمیز هسته‌ای برداشتند و برگ زرینی در تاریخ تمدن ساز ایران ورق  خورد.

اینجانب موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان پس از برگزاری چندین دوره فشرده مذاکره با کشورهای 1+5 را به ملت بزرگ ایران و رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهور مدبر و اعضای دولت تدبیر و امید بالاخص تیم مذاکره کننده هسته ای و شهدای والامقام به ویژه شهدای دانشمند هسته‌ای و ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم دارالشهدای آران و بیدگل تبریک عرض می‌کنم.

کد خبر : ۲۹۰۹۷۹