خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری لامرد خبر داد

برخورد با عوامل نشر اکاذیب در فضای مجازی

رئیس دادگستری لامرد از مردم خواست تا از انتشار اخبار بدون اطلاع از درست بودن آن، در فضای مجازی پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا از جنوب فارس، حجت الاسلام غفاری پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه لامرد گفت: حفظ آرامش و امنیت برای همه ما در جامعه ضروری است و امروز فضای مجازی برای کسب معنویات و بهره‌مندی از فضائل است و باید قدر این نعمت را دانست.

رئیس دادگستری لامرد از مردم خواست تا از انتشار اخبار بدون اطلاع از درست بودن آن، در فضای مجازی پرهیز کنند.

حجت الاسلام محمدامین غفاری، افزود: مثلاً شایعه شب گذشته که در فضای مجازی درخصوص بمب‌گذاری در یکی از مکان‌های محلات شهر لامرد منتشر شد نیز اصلا صحت ندارد.

وی گفت: دادستانی شهرستان لامرد با کسانی که فضای جامعه را ملتهب می‌کنند، برخورد خواهد کرد و مراجع امنیتی، کسانی را که نشر اکاذیب می‌کنند به ما معرفی کرده تا مورد مجازات قرار گیرند.

رئیس دادگستری لامرد افزود: دشمن برای هرکدام از این کلمات برنامه‌ریزی کرده است و امیدواریم که مردم به این اخبار کذب توجه نکنند.

وی ادامه داد: ما در فضای مجازی با اخبار کذبی که منتشر می‌شود به صورت قاطع برخورد خواهیم کرد و این ممکن است اصول و بنیان خانواده‌ها را به خطر اندازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: زیاد شدن بنگاه‌های خرید و فروش املاک در شهر لامرد بسیار خوب است و موجب رشد شهر می‌شود و اگر استفاده مطلوب از آن نشود نیز اختلافات مالی را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام غفاری یادآور شد: مردم باید درخصوص معاملات املاک در شهر لامرد از مراجع قانونی استعلام نمایند تا به مشکلاتی برخورد نکنند.

شایان ذکر است مردم روزه‌دار و ولایتمدار شهرستان لامرد همزمان با سایر نقاط کشور با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با سر دادن شعارهایی از میدان شهدا تا مصلای نماز جمعه به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.

کد خبر : ۲۸۹۴۷۱