خبرگزاری کار ایران

خانه کارگر استان قزوین با صدور بیانیه‌ای خواستار شد

حضور گسترده کارگران و بازنشستگان در راهپیمائی روز قدس

خانه کارگر استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه کارگری و بازنشستگان کشور و تشکل‌های کارگری برای شرکت گسترده در راهپیمائی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی خانه کارگر استان قزوین، در این بیانیه آمده است؛ مسلمانان عالم در آخرین جمعه ماه پربرکت رمضان فریاد آزادی قدس شریف را سر می‌دهند.

بنابراین گزارش؛ همگان معتقدند آرامش خاورمیانه، معطوف به آرامش فلسطین است. ددمنشی و گستاخی‌های بی‌پرده رژیم اشغالگر در قبال مردم بی‌سلاح سرزمین فلسطین نه از سر بی‌اعتنایی کشورهای عربی و اسلامی است، بلکه با همراهی آنانی است که خود را حیات خلوت رژیم اشغالگر قدس کرده‌اند.

براساس این گزارش؛ روز جهانی قدس امسال در شرایطی فرا می‌رسد که جهان اسلام و کشورهای اسلامی همانند عراق، سوریه، یمن با توجه به حملات ددمنشانه "داعش" در موقعیت بسیار حساسی قرار گرفته است و حضور اقشار مختلف مردم و به ویژه کارگران در این روز بزرگ، عظمت و اقتدار اقیانوس امت اسلامی را در برابر استکبار و صهیونیسم جهانی به نمایش خواهد گذاشت و اثبات خواهد کرد که این روز، مظهر وحدت ملت ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

بر پایه این گزارش؛ خانه کارگر استان قزوین با پیروی از آرمان‌های حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری همگام با سایر اقشار جامعه در صفوف فشرده راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس شرکت خواهند کرد.

کد خبر : ۲۸۸۸۴۸