خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان

هیچ داعشی در سیستان و بلوچستان دستگیر نشده است

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از دستگیری بسیاری از اعضای گروهک‌های ترویستی توسط سپاه خبر داد و گفت: زمینه‌ای برای حضور داعش در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، محمد مرزیه در نشست خبری با خبرنگاران در زاهدان اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون از عناصر گروهک دستگیری‌های زیادی توسط نیروهای سپاه، اطلاعات و نیروی انتظامی داشته‌ایم و موفقیت‌های بسیاری کسب شده‌ است اما هیچ فردی وابسته به داعش دستگیر نشده وهرگونه خبر دراین زمینه صحت ندارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی بر مرزهای خود تسلط لازم را دارد و ضمن تشدید مراقبت‌ها اجازه نمی‌دهد که این استان تهدیدی برای نظام باشد.

15 نفرازعوامل متخلف مؤسسه ازدواج آسان دستگیر شده‌اند

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به آخرین وضعیت پرونده‌های اداره‌کل غله سیستان و بلوچستان، گمرک چابهار و مؤسسه ازدواج آسان اظهار کرد: 15 نفر از عوامل متخلف مؤسسه ازدواج آسان که اقدام به کلاه‌برداری از مردم سیستان و بلوچستان در زمینه‌های مختلف کرده بودند، دستگیر شده‌اند.

به گفته وی، مسئولان این مؤسسه نزدیک به 10 میلیارد تومان از مردم کلاه‌برداری کرده‌اند که با دستگیری و با فروش اموال آنها در تلاش هستیم، پول مردم را به آنها بازگردانیم.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: در پرداخت پول افراد شاکی اولویت با خریداران خودرو است که مبالغ زیادی را به این مؤسسه پرداخت کرده‌اند، بعد از اینها، شاکیان در زمینه هزینه عتبات عالیات برابر با لیستی که تعیین شده فراخوان شده است که مبالغ به آنها پرداخت می‌شود.

 

کد خبر : ۲۸۵۹۱۹