خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرج و فردیس

توسعه شبکه مخابراتی استان البرز ضروری‌ست

نماینده مردم کرج و فردیس، برلزوم توسعه شبکه مخابراتی استان البرز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، محمدجواد کولیوند عصر چهارشنبه، درنشست شورای اداری استان البرز که با حضور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در استانداری البرز، برگزار شد، افزود: با توجه به نزدیکی استان البرز به تهران و معین بودن این استان در حوادث غیر مترقبه نسبت به پایتخت، تجهیز البرز به سیستم‌های مخابراتی و توسعه شبکه بانکی و مخابراتی از جمله پست بانک، تلفن همراه و ثابت ، از نیازهای استان است.

وی با اشاره به پایین بودن ضریب نفوذ تلفن ثابت در البرز خاطرنشان کرد: سهم البرز از تلفن ثابت یک میلیون 100هزارشماره است و با وجود این که  220هزار شماره درسال جاری قراراست به  تعداد تلفن ثابت استان افزوده شود، با توجه به افزایش رشد جمعیت استان، همچنان در این بحث با کمبود مواجه خواهیم بود.

کولیوند با اشاره به ساخت بیش از صد هزار مسکن مهر در البرز و جمعیت 450 هزار نفری که قرار است درخود جای دهد، بر لزوم رویکرد و نگاه ویژه دولت در راستای تامین امکانات و زیرساخت‌های مسکن مهر در این استان تاکید کرد.

وی با اشاره به افزایش 100 دفتر ای سی تی در مناطق روستایی البرز، بر لزوم بازسازی ساختمان‌های قدیمی شعب پستی و همچنین توجه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت،اختصاص تسهیلات بانکی و وام به شرکت‌های دانش بنیان البرز تاکید کرد.

کد خبر : ۲۸۴۵۹۰