خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی

برای جلب توجه جوانان در اقدامات خود جذابیت ایجاد کنیم

استاندار خراسان رضوی، گفت: جوانان آینده‌سازان کشور هستند و ما باید به آنها توجه داشته باشیم و تهدیدات و مشکلات زندگی آنها را شناسایی کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا رشیدیان، ظهر امروز، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به دین و فرهنگ‌مان باید توجه بیشتری به پویایی و نشاط در جامعه داشته باشیم. به همین دلیل باید توجه به جوانان و نیاز‌هایشان در کشور افزایش یابد.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان متولی اصلی امور جوانان است. اما به دلیل اهمیت این موضوع تمامی دستگاه‌ها در استان و کشور باید به این حوزه توجه داشته باشند. در استان خراسان رضوی تمامی ادارات کل توانایی ورود به حوزه امور جوانان و حل مشکلات آنها را دارند.

رشیدیان عنوان کرد: آشنایی جوانان با تاریخ کشور اهمیت بی‌بدیلی دارد و موجب رشد فرهنگی و اجتماعی جوانان کشور می‌شود، لذا آشنایی با تاریخ و سایر برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی باید در اوقات فراغت جوانان در نظر گرفته شود.

استاندار خراسان رضوی، با بیان اینکه باید برای جلب توجه جوانان در اقدامات خود جذابیت ایجاد کنیم،یادآور شد: باید داشته‌ها و دستاورد‌ها به وسیله تکنولوژی و امکانات دولت الکترونیک به مردم ارائه شود، تا مردم و جوانان از اقدامات و دستاورد‌ها با خبر باشند و بتوانند از آنها استفاده کنند.

رشیدیان تصریح کرد: فضای مجازی، تهدیدات و فرصت‌هایی را برای جامعه و جوانان ما به وجود آورده است، که باید آنهارا شناسایی کرد تا استفاده صحیح از این فضا را به خانواده‌ها و جوانان آموزش دهیم.

کد خبر : ۲۸۱۴۳۶