خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز عنوان کرد:

لزوم تقویت رسانه های استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۷۵۴

معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز با بیان اینکه باید رسانه‌های استان البرز در همه ابعاد تقویت شوند، گفت: ارتقا و بهبود رسانه‌های استان البرز موجب برطرف شدن مشکلات مختلف می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، " حجت‌الله ملاصالحی" در مراسم گرامیداشت روز روابط‌عمومی و ارتباطات که در محل اردوگاه ایثار ساوجبلاغ برگزار شد، افزود: روابط‌عمومی‌ها زبان گویای سازمان‌ها هستند.

وی، با بیان اینکه تقویت بخش روابط‌عمومی در ادارات بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی را به همراه دارد، افزود: رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها نیز نقش بی‌بدیلی در این امر ایفا می‌کنند.

معاون استاندار البرز با تاکید بر اینکه تقویت رسانه‌های استان البرز از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: ارتقا و بهبود رسانه‌های استان البرز موجب برطرف‌شدن مشکلات مختلف می‌شود.

ملاصالحی با اشاره به اینکه شرایط سخت اقتصادی سبب شده دولت فشار زیادی را متحمل شود، تصریح کرد: نرخ تورم از 40 به 15 درصد کاهش یاقته است.

وی با بیان اینکه مردم باید نسبت به شرایط کنونی کشور آگاه باشند، گفت: با آگاه شدن مردم، همدلی و هم‌زبانی ملت بیش از پیش در کشور محقق می‌شود.

معاون استاندار البرز با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی‌ها نقش موثری در راستای اجرایی شدن پیام مقام معظم رهبری در کشور دارند، اظهار داشت: امروز کشور در حساس‌ترین مقطع زمانی قرار دارد.

ملاصالحی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات باید راهکار علمی ارائه داد، گفت: باید علاوه بر بیان مشکلات نسبت به رفع آن نیز اقدام کرد.

وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت رویه بین مردم و مسئولان، اظهار داشت: متاسفانه در رابطه به سرمایه اجتماعی دچار خسران شده ایم که باید این مشکل با هماهنگی  همدلی برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز