خبرگزاری کار ایران

قائم مقام منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام در گفتگو با ایلنا:

فرودگاه پیام، آمادگی پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی تجاری را دارد

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۵۳۷

قائم مقام منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام، با بیان اینکه این فرودگاه همچنان بدون مشتری‌ست، از آمادگی کامل این فرودگاه، برای پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی تجاری خبر داد.

کاوه حدادپور با بیان این مطلب به خبرنگار ایلنا در کرج، گفت: در حال حاضر تمامی امکانات و بسترهای لازم برای پذیرش و فرود هواپیماهای باری و تجاری از سراسر کشور و نقاط مختلف دنیا در این پایانه فرودگاهی فراهم است، اما متاسفانه همچنان این ظرفیت مهیای ترابری هوایی کشور مغفول مانده است.

وی با تاکید بر این مطلب که در حال حاضر فرودگاه پیام به عنوان فرودگاه معین مهرآباد، به صورت شبانه‌روزی آماده انتقال و پذیرش پروازهای فرودگاه مهرآباد و انواع پروازهای اضطراری و تجاری‌ست، بیان کرد: فرودگاه پیام تنها فرودگاه بین المللی شبانه‌روزی کارگو کشور است که در لیست ایرلاین‌های دنیا ثبت شده، و همواره باید آماده پذیرش و فرود هواپیماهای باری و اضطراری از نقاط مختلف دنیا باشد.

حدادپورتصریح کرد: افزایش قیمت سوخت و عدم اختصاص یارانه سوخت به هواپیماهای باری بدنبال هدفمندی یارانه‌ها و همچنین اعمال تحریم‌ها، نقش بسزایی در عدم استقبال ترابری هوایی و کاهش فعالیت بخش کارگو فرودگاه‌های کشور و به ویژه فرودگاه پیام، تنها فرودگاه اختصاصی باری کشور داشته است.

وی، خاطر نشان کرد: در حال حاضر فعالیت تمام فرودگاه‌های کارگو کشور با چالش مواجه شده که امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک، با بهبود مراودات تجاری، پس از برداشتن تحریم‌ها، شاهد استقبال و کارایی بیشتر این فرودگاه‌ها، به ویژه فرودگاه پیام در این استان باشیم.

شهاب خاکدامن
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز