خبرگزاری کار ایران

آمادگی رایو و تلویزیون آذربایجان شرقی از تولید برنامه‌های کارگری

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۹۷۲

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی، از آمادگی صدا و سیمای آذربایجان شرقی برای عقد قرارداد برای تولید برنامه‌هایی در عرصه کار و تولید اعلام کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز در نشست مشترکی با مدیرکل صدا و سیمای استان خواستارحمایت رسانه ملی ازکارگران، بازنشستگان وجامعه تولید و صنعت استان و انعکاس صحیح مسایل و مشکلات آنان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در سخنانی با اشاره به نقش صدا وسیما درتبیین مشکلات جامعه گفت: قطعا رسانه ملی می‌تواند با بیان کارشناسی مشکلات جامعه کارگری، صنعت، کار و تولید  گام‌های مفیدی را برای رفع مشکلات بردارد.

میراحد حسینی، با اشاره به وضعیت صنایع استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: رسانه ملی باید با ایجاد فضای مناسب، وضعیت صنعت استان را از ابعاد مختلف به تصویر کشیده تا از آن طریق ضمن شناسایی پتانسیل‌های صنعتی  استان مشکلات این حوزه را نیزمورد بررسی قرار گیرد.

در این نشست دبیر احرایی خانه کارگر تبریز، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در حمایت از صنعت داخلی گفت: رسانه ملی باید با معرفی صحیح تولیدات داخلی به ویژه گسترش فرهنگ مصرف کالای داخلی درحمایت از صنعت و تولید حرکت‌های جدیدی را آغاز کند.

کریم صادق زاده، همچنین با بیان اهمیت طرح مشکلات  کارگران و بازنشستگان استان گفت: اکنون کارگران و بازنشستگان  بخش عمده‌ای را از جمعیت استان آذربایجان شرقی را تشکیل می‌دهند و طرح و بررسی مشکلات آنان از رسانه ملی یک ضرورت به شمار می‌رود.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی، نیز در این نشست با اعلام آمادگی رسانه ملی برای بیان مشکلات کارگران و بازنشستگان و عرصه صنعت و تولید استان، بیان کرد: دست اندرکاران صدا و سیمای استان در تلاش هستند تا با تولید برنامه‌های مناسب خبری و تولیدی از صنعت داخلی و نیز جامعه بزرگ کارگری و بازنشستگان حمایت‌های لازم را انجام دهند.

لطیفی، با بیان اینکه رسانه ملی رویکرد جدیدی را در فعالیت‌های خود به ویژه در حمایت از کالای تولید داخل و طرح مشکلات کارگران و بازنشستگان آغاز کرده است گفت: در این ارتباط لازم است نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان این حوزه و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برگزار شود تا سیاست‌گذاری بهتری در این خصوص صورت پذیرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز