خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه عاشورا:

بسیج صدا و سیما باید حمایت و تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۶۲

بسیج صدا و سیما یکی از دژهای مستحکم و مهم جبهه فرهنگی است.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی بسیج صدا و سیما را یکی از دژهای مستحکم و مهم جبهه فرهنگی خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار کریمیان که در نشستی صمیمی با اعضای شورای بسیج صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی سخن می گفت تأکید کرد: این نهاد باید به نحو احسن و مطلوب تقویت و حمایت شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان در حوزه فرهنگی وارد کار شده است، افزود: همان طور که ما در هشت سال دفاع مقدس با وحدت و همدلی و یکپارچگی در مقابل جنگ سخت افزاری دشمن ایستادیم باید در حال حاضر نیز با توان کامل در حوزه جنگ نرم و فرهنگی تلاش کنیم.

کریمیان از صدا و سیما و مدیران و کارکنان آن به عنوان سرداران فرهنگی کشور نام برد و گفت: نقش آنها در مبارزه فرهنگی و جنگ نرم به مراتب بالاتر و با اهمیت تر است.

وی حرکت بسیجی وار در حوزه فرهنگی را حرکت در مسیر سیره شهدا و امام و ولایت عنوان کرد و افزود: نقشه راه ما قرآن است و حرکت در این مسیر یک وظیفه شرعی و انسانی است.

همه همکاران صدا و سیما بسیجی هستند

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این نشست ضمن تشریح توفیقات بسیج مرکز در تولید آثار فاخر تلویزیونی، اقدامات صورت گرفته را ستود.

نواداد با بیان اینکه همه همکاران صدا و سیما بسیجی هستند گفت: همکاران رسانه ملی به بسیجی بودن خود افتخار می کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود: خوشبختانه فعالیت های فرهنگی خوبی در بسیج صدا و سیما صورت گرفته و نتیجه آن کسب رتبه برتر پایگاههای بسیج کشور در سال ۸۹ است.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشبرد و انجام امورات و کارهای فرهنگی نیازمند همکاری بیش از پیش سپاه عاشورا هستیم و انتظار داریم در این راستا فرماندهی محترم نیز همانند گذشته ما را همراهی و در جهت تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری بسیج مرکز دستورات ویژه ای صادر فرمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز