خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال:

بیمه ها برای جلب اعتماد عمومی تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۴۴۶

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه عدم وجود اعتماد کافی بین بیمه گذار و بیمه گر موجب ایجاد تعارض در ارتباطات می شود، تاکید کرد: باید در جامعه اعتمادسازی صورت گیرد.

به گزارش ایلنا،محمود قاسم نژاد امروز در دیدار با مدیر صندوق بیمه کشاورزی استان گیلان و مدیران کارگزاری های بیمه کشاورزی غرب این استان، عنوان کرد: متاسفانه عدم وجود اعتماد کافی مابین بیمه گذار و بیمه گر موجب تعارض و چالش همیشگی بین بیمه گر و بیمه گذار شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ بیمه در جامعه نیازمند ارتقاء و رشد است، اظهار داشت: در بسیاری از مواقع بیمه گذاران تصور می کنند در ازای پرداخت حق بیمه، باید به هر عنوانی به دنبال دریافت خسارت باشند که این امر موجب ایجاد بی اعتمادی بیمه گر به بیمه گذار  می شود.

فرماندار ماسال ادامه داد: البته در مقابل، بیمه نیز باید با گسترش شمول عناوین بیمه ای موجبات افزایش رغبت و اقبال مردم در راستای توسعه فرهنگ بیمه را فراهم نماید.

قاسم نژاد پوشش بیمه ای دام و طیور را یکی دیگر از خدمات مهم صندوق بیمه کشاورزی برشمرد و تصریح کرد: عشایر و دامداران به عنوان تامین کننده بخش مهمی از پروتئین و محصولات دامی نقش اساسی در اقتصاد کشور ایفا  می کنند.

وی افزود: عشایر در راه تولید محصولات  دامی سختی ها و مشقات بسیاری را تحمل می کنند و تولیدات آنها در تامین معیشت  عموم مردم از ارزش بسیاری برخوردار است.

فرماندار ماسال راه اندازی اداره کل امور عشایری در استان و تعیین متولی امور عشایر را یکی از مهمترین اقدامات مورد نیاز در این بخش دانست و گفت: فرمانداری ماسال به عنوان یکی از شهرستان های اصلی دارای عشایر در استان پیشنهاد تاسیس اداره کل امور عشایری را طی سفر رییس جمهور به گیلان ارائه کرده و نماینده شهرستان نیز در این زمینه پی گیر است.

مدیر صندوق بیمه کشاورزی گیلان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدمات این صندوق، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه عشایر به عنوان یک منبع اصلی تولید کننده محصولات دامی محسوب می شوند هماهنگی هایی با سازمان عشایری صورت گرفته و این صندوق به دنبال ارائه خدمات بیمه ای مناسب به این قشر تلاشگر جامعه است.

صفار حمیدی اضافه کرد: البته در این راستا با مشکلاتی مواجه هستیم که از جمله آنها می توان به مشکلات فراوان دسترسی به عشایر و فقدان آمار دقیق در این زمینه اشاره کرد.

شایان ذکر است شهرستان ماسال با دارابودن بیش از 2000 خانوار عشایری یکی از قطب های تولید محصولات دامی در سطح استان گیلان محسوب می شود.  

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز