خبرگزاری کار ایران

21 اردیبهشت، آغاز ثبت نام انتخاب صادرکنندگان نمونه کشوری

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۴۰۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از آغاز فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه کشوری از 21 اردیبهشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری با اعلام این خبر، اظهار داشت: سازمان توسعه تجارت ایران با هدف تقدیر از فعالان عرصه صادرات غیرنفتی، از بنگاه‌های نمونه صادراتی سال 94 قدردانی می‌کند.

وی، افزود: فعالان صادرات غیرنفتی استان گیلان می‌توانند با مراجعه به سامانه اختصاصی انتخاب صادرکنندگان نمونه به نشانی http://nemoonesh.tpo.ir  ، اقدام به ثبت نام الکترونیکی کنند.

این مسئول با بیان اینکه دریافت کدرهگیری از روز دوشنبه مورخ 21 اردیبهشت سال جاری لغایت 20 خرداد ماه امکان پذیر است، گفت: ثبت نام کنندگان با تحویل مدارک و مستندات به صورت پرونده به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکننده نمونه، می توانند در این فراخوان بزرگ شرکت کنند.

منتظری خاطر نشان کرد: صادرکنندگان گیلانی می‌بایست مدارک و مستندات خود را به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکننده نمونه به آدرس تهران- بزرگراه چمران- محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، سازمان توسعه تجارت ایران، سالن 16، دفتر امور بنگاه ها تحویل کنند.

وی شماره تلفن‌های 22662538، 22663857 و 22663862 با پیش کد 021 را آماده پاسخگویی به سوالات صادرکنندگان عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه در سال گذشته یکی از واحدهای تولیدی استان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری انتخاب شد، گفت: از تمامی صادرکنندگان واجد شرایط استان بویژه تولیدکنندگان گیلانی درخواست می گردد با توجه به اهمیت موضوع، در زمان تعیین شده جهت ثبت نام اقدام نمایند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز