خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

عقب افتادگی 12 درصدی گیلان در شاخص آسفالت راه روستایی

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۲۲۶

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به عدم برخورداری راه های 90 روستای این استان از آسفالت، از عقب ماندگی 12 درصدی در این بخش خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی خاوری امروز در گردهمایی بررسی پروژه های راهسازی در شهرهای غرب گیلان که با حضور مدیران و روسای ادارات ستادی و شهرستانی این مجموعه برگزار گردید، اظهار داشت: مجموع اعتبارات استانی در این بخش21 میلیارد تومان بوده  که 60% تخصیص یافته است.

وی افزود: سال گذشته تفاهم نامه آسفالت 1 هزار و 550 کیلومتر از راههای روستایی استان با بخش خصوصی منعقد گردید.

خاوری با بیان اینکه گیلان دارای 1 هزار و 475 روستای بالای 50 خانوار است، عنوان کرد: تاکنون 1 هزار و 385 روستا حداقل یکبار از نعمت آسفالت برخوردار شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به عدم برخورداری راه های 90 روستای این استان از آسفالت، از عقب ماندگی 12 درصدی در این بخش نسبت به شاهص کشوری خبر داد و تصریح کرد: با تمام تلاش به دنبال جبران این عقب ماندگی هستیم.

وی در ادامه جلسه با اشاره به توزیع اعتبارات استانی بین روسای ادارات شهرستانی، تاکید کرد: در جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستانها اولویت توزیع منابع با پروژه های نیمه تمام است.

خاوری بیان کرد: در حال حاضر باید تعهداتی که در شهرستان ها داریم را هرچه سریعتر به اتمام برسانیم و در مرحله بعدی پروژه های جدیدی را آغاز نمائیم.

وی همچنین به روسای ادارات شهرستانی راه و شهرسازی تاکید کرد که با توجه به عمر بیش از اندازه ماشین آلات سبک و سنگین ، طوری برنامه ریزی شود تا مدیران ستادی حداقل هر سه ماه یکبار بازدیدی از ماشین آلات شهرستان ها انجام دهند چرا که یکی از پارامترهای ارزیابی ادارات شهرستانی بررسی ماشین آلات است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز