خبرگزاری کار ایران

حدود 40 هکتار اراضی ملی قشم رفع تصرف شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۴۰۵

حدود 40 هکتار اراضی ملی و دولتی قشم حدفاصل انتهای بندرگاه صیادی شهر درگهان تا جاده درگهان به کووه ای با حضور قاضی ویژه رفع تصرفات اراضی ملی، آزاد سازی شد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم در جریان آزاد سازی اراضی ملی و دولتی در محدوده شهر درگهان قشم ؛ گفت: این اقدام در راستای دستور صریح مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن اخذ دستور مقام محترم قضایی برای جلوگیری از زمین خواری توسط افراد سود جو انجام شد.

احمد رضا هاشمی اعلام کرد: متصرفان این اراضی ملی در محدوده شهر درگهان که سه نفر می باشند فاقد اسناد معتبر مربوط به اراضی آزاد شده هستند و اقدام آنان در حقیقت مصداق بارز تصرف اراضی دولتی است.

وی یادآور شد: پی کنی، سیم کشی و سد و بند در این محدوده و انتقال نخل های آماده از نقاط دیگر به اراضی تصرف شده با هدف نشان دادن قدمت فعالیت آنان بر روی این اراضی از ترفندهای متصرفان این اراضی می باشد.

به گفته هاشمی، از این پس با دستور مقام محترم قضایی با هرگونه تصرف غیرقانونی اراضی ملی در جزیره قشم به نحو جدی برخورد خواهد شد.

وی در پایان گفت: رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در راستای تحقق دستور جلسه نشست شورای حفاظت از اراضی ملی قشم که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، ریاست دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم، مدیرکل حقوقی سازمان منطقه آزاد و مسئولین مرتبط با اراضی ملی از دیگر دستگاه ها و نهادها این منطقه برگزار شده بود، با جدیت تمام دنبال می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز