خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

اعتبار پاسپورت ایرانی در دولت روحانی افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۶۷۰

استاندار کرمانشاه گفت: برخلاف صحبت‌هایی که درباره موضوع کمپین پاسپورت ایرانی می‌شود، اعتبار و منزلت پاستورت ایرانی در دولت یازدهم افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی در نشست مدیران ستادی و فرمانداران استان با اشاره به شکل‌گیری بعضی از موضوعات مثل  بحث کمپین پاسپورت ایرانی در برخی رسانه‌ها و سایت‌ها، افزود: اعتبار دکتر روحانی به عنوان یک رئیس جمهور مشخص است و اعتبار این دولت در دنیا هر روز بیشتر می‌شود و همه کشورها درباره اعتبار رئیس جمهور کشورمان  حساب باز کرده‌اند و در عزیمت وی به کشورهای مختلف می‌بینیم که چه کسانی برای دیدار با دکتر روحانی صف می‌بندند.

وی، گفت: این دولت تلاش دارد اعتبار پاسپورت ایرانی افزایش پیدا کند و خوشبختانه طی همین مدت نیز افزایش یافته است، لذا باید مراقب باشیم تا فضاسازی علیه مجموعه دولت صورت نگیرد.

 استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه سال گذشته اقدامات خوب و اثربخشی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف استانداری صورت گرفته، افزود: در حوزه امنیت، عمران، اشتغال، اصلاح و تحول اداری، بحث تامین اجتماعی روستائیان و رسیدگی به امور ایثارگران اقدامات خوبی انجام شده است.

وی، تلاش برای ایجاد بسترهای لازم برای گام برداشتن به سمت توسعه را افتخاری بزرگ برای مجموعه مدیریتی استان عنوان و اظهار کرد: اگر مدیری از صبح تا نیمه شب هم برای چنین مردمی که در طول 8 سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کردن، تلاش داشته باشد، یک وظیفه حداقلی را انجام داده است، زیرا خدمت به این مردم افتخار است.

رضایی، در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ارتباط بیشتر مدیران و فرمانداران با رسانه‌ها شد و گفت: ارتباط با رسانه‌ها بسیار مهم است و مدیران باید از این موضوع به عنوان یک فرصت استفاده کنند.

 استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به سفر مدیریت ارشد استان به شهرستان‌ها و اتخاذ تصمیمات در این خصوص، از فرمانداران خواست این مسائل پیگیری و دنبال شوند تا اثرات مناسبی برای این شهرستان‌ها ایجاد شود.

وی همچنین مدیران و فرمانداران را نیز به تعامل بیشتر با مشاورین جوان و حضور در مساجد فرا خواند.

رضایی همچنین فرمانداران را از رفت و آمدهای غیرضروری به مرکز استان برحذر داشت و افزود: حضور دائم در شهرستان‌ها از موضوعاتی است که باید توسط فرمانداران رعایت شود و با توجه به راه‌اندازی سیستم‌های جدید مانند ویدئو کنفراس دیگر نیازی به حضور مستقیم فرمانداران در برخی از جلسات که در کرمانشاه تشکیل می‌شود، نیست.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از اولویت های بسیار مهم در استان تلاش برای ایجاد اشتغال است، از فرمانداران خواست شخصاً در تمامی جلسات کارگروه اشتغال و برنامه ریزی شهرستان‌ها حضور داشته باشند و نسبت به بررسی ایجاد زمینه‌های جدید برای اشتغال اقدام کنند.

 رضایی ادامه داد: با توجه به اینکه مهم‌ترین معضل استان بحث بیکاری است قابل قبول نیست بعضی از مسئولین در جلسات کارگروه اشتغال حضور نداشته باشند.

وی خطاب به فرمانداران گفت: زمانی که تشخیص دادید که مهم‌ترین مسائل و مشکلات شما در شهرستان‌ها چیست باید برای رفع آن مشکل با تمام جدیت و تلاش، اهتمام داشته باشید.

رئیس شورای اداری استان یکی دیگر از مهم‌ترین کارها در استان را رفع مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی برشمرد و اظهار کرد: برای رفع مشکلات این واحدها برنامه داریم، زیرا انجام این کار با توجه به اینکه زیرساخت‌های آنها آماده هستند، کاری عقلانی است.

وی بیان داشت: توجه به معشیت مردم برای ما مهم است، زیرا از اولین وظایف حکومت رسیدگی به این امور است.

رضایی همچنین از فرمانداران خواست نسبت به رعایت صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها تلاش خود را بکار گیرند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم استقبال در شهرستان‌ها برای ورود استاندار، یا وزیر و یا هر مسئول دیگری، فرمانداران را به شدت از انجام این امور برحذر داشت و گفت: وقتی حضرت علی(ع) در جامعه اسلامی این نوع رفتار را مورد مذمت قرار داده است، این‌گونه رفتارها در شهرستان‌ها باید پرچیده شود، زیرا مردم شان و منزلت دارند و سیستم‌های اداری نباید برای مراسم استقبال اعزام شوند.

رئیس شورای اداری استان همچنین فرمانداران را به سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا فرا خواند.

استاندار کرمانشاه در پایان سخنان خود بر تشکیل مستمر جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان‌ها با حضور فرمانداران تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز