خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان در شورای مبارزه با مواد مخدر:

تقویت بخش غیر دولتی در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر ضروری‌ست

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۹۱

تقویت بخش غیر دولتی در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر از جمله موارد مهمی به شمار می‌رود که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم و آن را در دستور کار قراردهیم.

محمدعلی نجفی در این نشست با اشاره به اهمیت مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: تمامی مدیران باید با تمام توان در جهت مقابله با این پدیده شوم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، استاندار گیلان بر ضرورت تقویت نظارت و بازرسی در مراحل مختلف روند پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد و افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم تا آن دسته از معتادینی که به آغوش جامعه باز می گردند کمترین آسیب متوجه آنان شود.

محمد علی نجفی بر لزوم بهره‌گیری از خیرین در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر نیز تأکید کرد.

وی با اشاره به حساسیت وزیر کشور به بحثمبارزه با مواد مخدر افزود: ایشان در هفته، یک روز را اختصاص به این امر داده‌اند واین نشان از اهمیت موضوع است.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستاورد سفر معاون اول رئیس جمهور به استان اظهار داشت: حضور دکتر جهانگیری به بهانه افتتاح پروزه ها انجام شد و ما سعی کردیم مسائل استان را در طول سفر کوتاه ایشان مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه در سفر دکتر جهانگیری به گیلان سعی کردیم که از فرصت حضور ایشان حداکثر بهره را در جهت حل مشکلات استان ببریم، اظهار داشت: الحمد ا… بر طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تمامی برنامه‌های سفر به خوبی و بدون کمترین حاشیه و مشکلی انجام شد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه تمامی سعی ما در این سفر بر این بود تا از فرصت حضور معاون اول رئیس جمهور در جهت حل مشکلات و مسائل کلان بهره گیریم، اظهار داشت: مباحثمربوط به ساماندهی آب کشاورزی و شرب استان، بیان نمای کلی از وضعیت صنعت استان، مباحثمربوط به انرژی و توزیع برق وهمچنین بهره گیری از ظرفیتهای منطقه آزاد، مسائل مربوط به گردشگری و ایجاد هتل ۵ ستاره از جمله مواردی بود که در سفر معاون اول رئیس جمهور بیان شد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکلی که رسیدگی و حل آن برای ما در استان بسیار مهم بود و می خواستیم مسئولین کشوری را هم نسبت به آن حساس کنیم وضیعت تالاب انزلی بود که کاهش عمق چشمگیر این تالاب بین المللی از نگرانی های اصلی ما است و خوشبخانه دستاوردهای خوبی هم در این زمینه کسب کردیم.

وی تأمین آب ۲۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان، مباحثمربوط به اعتبارات سیستم بانکی، ساماندهی وضعیت تالاب، اجرای راه آهن و راههای استان را از جمله پروژه های مهم استان دانست.

نجفی افزود: در مجموع همدلی مسئولین استان موجب شد که نتایج خوبی برای گیلان از سفر معاون اول رییس جمهور و سایر هیئت همراه به گیلان به دست آید.

استاندار گیلان ادامه داد: باید با بهره‌گیری از توانمندی های استان و با تلاش و کوشش استان گیلان را به جایگاه واقعی خود که زیبنده آن است برسانیم.

در ادامه این جلسه روسای کمیته‌های حقوقی و درمان و حمایت‌های اجتماعی گزارشی از نحوه اقدامات خود در امر مبارزه با مواد مخدر ارائه دادند و با رهنمود و دستورات استاندار گیلان تصمیمات لازم در هر بخش اتخاد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز