خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

کمیته بازرسی، نظارت و ارزشیابی ادارات در استانداری آذربایجان شرقی تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۹۱

جهت خدمت رسانی ایده آل به مردم کلیه فعالیت‌های سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌های دولتی زیر ذره بین بوده و به طور منظم توسط این کمیته رصد می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی از تشکیل کمیته بازرسی، نظارت و ارزشیابی ادارات در استانداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد تقی پاکزاد امروز در نشستی با تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، در استانداری آذربایجان شرقی گفت: جهت خدمت رسانی ایده آل به مردم کلیه فعالیت های سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌های دولتی زیر ذره بین بوده و به طور منظم توسط این کمیته رصد می‌شود.

وی بر مبارزه جدی دولت تدبیر و امید با فساد اداری تاکید کرد و افزود: تشکیل کمیته نظام سلامت اداری، احصا و اصلاح فرایندهای اداری، الکترونیکی کردن امور اداری، شناسایی گلوگاه‌ها و مصادیق فساد اداری از اقدامات دولت در راستای ریشه‌­کن کردن فساد اداری است.

وی ابتکار عمل خانواده‌های شهدای تبریز را در برگزاری جلسات با مسوولان استان در راستای رفع چالش‌ها و مشکلات اداری اقدامی قابل تحسین خواند: این کار مصداق عینی امر به معروف و نهی از منکر است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برخی کاستی ها در حوزه نظارت و بازرسی، تأکید کرد: برای نظارت در سازمان ها و ادارات دولتی نیاز به عزم جدی مردم وجود دارد و مردم باید در بعد نظارت وارد شوند و راهکارهای سازنده خود را برای مسوولان ارایه کنند.

در ابتدای این جلسه تعدادی از ایثارگران و خانواده های معظم شهدا دیدگاه‌ها و نظرات خود را در مورد مشکلات مختلف جامعه از قبیل سوء مدیریت ها، مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان، خصوصی سازی و چالش های پیش روی ادارات بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز