خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در مراسم معارفه شهردار جدید زنجان:

نبود تعامل شورای شهر و شهرداری سم مدیریت شهری است

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۷۵۲

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نبود تعامل شورای شهر و شهرداری سم مدیریت شهری است، گفت: اگر در انتخاب شهردار گذشته دقت لازم انجام می‌شد، با تغییرات پی در پی شهردار مواجه نمی‌شدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، استاندار زنجان، امروز شنبه (۵ اردیبهشت) در مراسم معارفه شهردار زنجان با اشاره به تودیع زود هنگام شهردار قبلی زنجان، اظهار داشت: متاسفانه در دور چهارم شورای شهر زنجان شاهد تغییرات پی در پی شهردار بودیم که این مساله سمی برای مدیریت شهری تلقی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای انتخاب شهردار باید دقت لازم به کاربرد، افزود: اگر در انتخاب شهردار گذشته دقت لازم انجام می‌شد، با تغییرات پی در پی شهردار مواجه نمی‌شدیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهر زنجان نه جزء کلان شهر‌ها و نه جزء شهرهای کوچک تقسیم بندی می‌شود، خاطرنشان کرد: همین مساله موجب شده است تا بیشتر به خود متکی باشد.

وی با اشاره به بودجه ۱۸۸ میلیارد تومانی شهرداری زنجان افزود: ۷۵ میلیارد تومان نیز از درآمد سازمان‌های تابعه حاصل می‌شود که این بودجه‌ها پاسخگوی مطالبات مردم نیست.

مقام عالی استان توجه به پروژه‌های مشارکتی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را متذکر شد و گفت: بسیاری از پروژه‌های شهر از طریق این پتانسیل نهایی می‌شود.

انصاری با اشاره به پروژه سبزه میدان به عنوان یک تجربه موفق ادامه داد: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی و در مساحت ۱۳۰ هزار مترمربع در طول سه سال اجرایی می‌شود.

به گفته استاندار زنجان تعامل شورای شهر و شهرداری لازمه اجرای موفق پروژه‌های شهری است و باید با اولویت‌های تعیین شده این پروژه‌ها اجرایی شود.

در ادامه حبیب اله مولایی یگانه که با ۹ رای از ۱۳ رای شورای شهر زنجان به عنوان شهردار زنجان معرفی شده بود، معارفه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز