خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

تحقق ۱۱۱ درصدی تعهدات طرح‌های خوداشتغالی در کمیته امداد اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۴۱۷

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این کمیته سال گذشته بیش از تعهد خود به ایجاد طرح‌های خوداشتغالی پرداخته و توانست اجرای ۶ هزار و ۷۷۳ طرح را محقق کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسن ملکوتی‌خواه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های ایجاد شده حوزه اشتغال و خودکفایی، اظهار داشت: تعهد استان اصفهان در جهت اجرای طرح‌های کارانگیزی در سال گذشته یک‌هزار و ۴۰۰ طرح به مبلغ ۳۹ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال بود که ۷۳۱ طرح به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال تحقق یافته است.

وی میزان رشد در تعداد طرح‌های کارانگیزی را ۵۲ درصد و درصد رشد در اعتبارات هزینه شده را ۴۹ درصد اعلام کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان افزود: در جهت ایجاد طرح‌های توان‌افزایی تعهد کمیته امداد استان در سال گذشته ۲ هزار طرح به مبلغ ۱۰۳ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال بوده که تعداد یک‌هزار و ۵۲۵ طرح با اعتبار ۶۶ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال تحقق یافته است.

به گفته وی، در این بخش نیز از نظر تعدادی ۷۶ درصد و از لحاظ مبلغ ۶۴ درصد از تعهدات کمیته امداد محقق شده است.

ملکوتی‌خواه با اشاره به اجرای طرح‌های خوداشتغالی تصریح کرد: در اجرای طرح‌های خوداشتغالی نیز تعهد استان اصفهان در سال گذشته تعداد ۶ هزار و ۱۰۰ طرح به مبلغ ۱۲۴ میلیارد و ۷۵۱ میلیون تومان بوده است.

وی اضافه کرد: در این مدت تعداد ۶ هزار و ۷۷۳ طرح به مبلغ ۷۶۴ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال تحقق یافته که از لحاظ تعداد ۱۱۱ درصد و از لحاظ مبلغ ۶۱ درصد از تعهدات محقق شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز