خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد لرستان خبر داد

بیش از سه هزار طرح اشتغال‌زایی در لرستان، پارسال اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۰۰۲

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: یکی از منابع درآمد مهم برای خانواده‌های نیازمند مشاغل خانگی محسوب می‌شود،

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، ولی‎الله منتظری ظهر امروز در بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی لرستان در خرم‌آباد اظهار کرد: توسعه مشاغل خانگی بستری برای ایجاد شغل‌های کم‌هزینه و پایدار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به اهمیت مشاغل خانگی در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از منابع درآمد مهم برای خانواده‌های نیازمند مشاغل خانگی محسوب می‌شود، فرآیندی که در مشاغل خانگی و خرد در کمیته امداد تعریف شده است، از مرحله استعدادیابی، مشاوره‌های شغلی، آموزشی شروع و در بحث پایداری نظارت بر طرح‌ها دنبال می‌شود.

منتظری افزود: مهم‌ترین عامل پایداری شغل‌های ایجاد شده کمیته امداد، نظارت دقیق بر طرح‌ها بوده و خوشبختانه این نهاد در این حوزه اقدامات قابل توجهی انجام داده است و در این راستا تعداد ۳۸ ناظر فنی با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

وی طراحی و اجرای سامانه نظارت هوشمند بر مشاغل را یکی از مهم‌ترین اقدامات این نهاد در این زمینه عنوان کرد و بیان داشت: امداد در زمینه تعامل با بانک‌های عامل و جذب تسهیلات اشتغال نیز طی سال‌های گذشته توفیقات خوبی داشته و ثمره آن اجرای سه هزار و ۸۸۳ طرح اشتغال‌زایی در این استان در سال گذشته بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی لرستان خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر کمیته امداد در زمینه ایجاد اشتغال جزء دستگاه‌های بر‌تر استان بوده و توانسته بسترهای لازم را برای توانمندسازی جامعه هدف خود از این طریق فراهم کند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: پایداری شغل‌های ایجادی در استان لرستان به دلیل نظارت واقعی بر طرح‌هاست که باید به یک الگو تبدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز