خبرگزاری کار ایران

زنان سرپرست خانوار با ازدواج مجدد از گردونه حمایتی کمیته امداد خارج نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۴۸۱

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: زنان سرپرست خانوار تحت حمایت در صورت نیازمندی با ازدواج مجدد از گردونه حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره)خارج نمی‌شوند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سیامک پاکرو اظهار داشت: زنان سرپرست خانواری که مجددا ازدواج می کنند به صلاحدید کمیته امداد تا زمان غیر معینی از کمک معیشت و سایر خدمات حمایتی بهره مند و این خدمات با ازدواج مجدد بانوان قطع نمی شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت:  فرزندان زنان سرپرست خانوار نیز در صورت تقبل حضانت و تامین مخارج از سوی همسر جدید تا زمان تحت حمایت بودن مادر از خدمات حمایتی کمیته امداد برخوردار می شوند.

وی تصریح کرد: همچنین فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار در صورت عدم حضانت از سوی همسر جدید مادر تا زمان اتمام تحصیلات و دختران تا زمان ازدواج از حمایت های کمیته امداد بهره مند خواهند شد.

پاکرو خاطرنشان کرد: طرح عدم قطع کمک معیشت و حمایت های کمیته امداد از زنان سرپرست خانواری که مجددا ازدواج می کنند در راستای تشویق بانوان جوان به سنت پسندیده و حسنه ازدواج اجرای می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه بیش از 62 هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند یادآور شد: قریب به 42 درصد از خانوارهای تحت حمایت در استان دارای سرپرست زن هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز