خبرگزاری کار ایران

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد:

۸۶ درصد خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد خودمعرف هستند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۸۸

۸۶ درصد از پذیرفته شدگان تحت حمایت خود معرف و ۵۸ درصد از آن‌ها ساکن شهر هستند و از این بین استانهای خراسان رضوی و تهران بیشترین سهم را دارند.

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به عملکرد حوزه پذیرش و مددکاری استان‌ها در شش ماهه نخست امسال، گفت: ۸۶ درصد از پذیرفته شدگان تحت حمایت این نهاد خود معرف هستند.

به گزارش ایلنا، علی محمد ذوالفقاری با اشاره به عملکرد اداره پذیرش و مددکاری استان‌ها در شش ماهه نخست امسال، گفت: بیشتر درخواستهای مراجعین به مراکز مددکاری این نهاد شامل(تحت حمایت قرارگرفتن، وام قرض الحسنه، کمک نقدی، درمان، اجاره یا ودیعه مسکن، تعمیرمسکن، احداثمسکن، جهیزیه، هدیه ازدواج، وام خوداشتغالی، فرهنگی و تحصیلی، ابن السبیل) می‌باشد.

وی افزود: ۸۶ درصد از پذیرفته شدگان تحت حمایت خود معرف و ۵۸ درصد از آن‌ها ساکن شهر هستند و از این بین استانهای خراسان رضوی و تهران بیشترین سهم را دارند. زنان تحت حمایت نیز با اختلاف اندک درصد بیشتری در مقایسه با مردان به خود اختصاص دادند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گیلان و کردستان دارای بیشترین درخواست کننده احداثمسکن هستند، تصریح کرد: استانهای تهران، خراسان رضوی، البرز بیشترین درخواست اجاره یا ودیعه مسکن را داشتند.

وی ادامه داد: نیاز به ارائه خدمات درمانی در استانهای سمنان و قم بیشتر احساس می‌شود و همچنین درخواست دریافت وام قرض الحسنه در اصفهان و خراسان رضوی نیز بالا‌تر از بقیه دیگر استانهاست.

ذوالفقاری اعلام کرد: در استانهای فارس، تهران و اصفهان تقاضا برای دریافت کمکهای فرهنگی و تحصیلی از این نهاد مقدس بیشتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز