خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش خراسان شمالی:

مدارس خراسان شمالی میزبان 1200 زائر بودند

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۵۶۹

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت:مدارس خراسان شمالی دو شب گذشته میزبان بیش از 1200 زائر فرهنگی و دیگر مشاغل بودند.

احمد آذری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: دیشب نسبت به شب گذشته دو میزان میهمانان برای اسکان فرهنگیان از افزایش دو برابری برخوردار بود که شامل 316 خانوار به میزان 867 نفر بودند.

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بیش از هزار و500 کلاس درس در180 آموزشگاه خراسان شمالی به تفکیک امکانات در قالب مدارس درسه گروه الف،ب،ج آماده پذیرش و ارائه خدمات به مهمانان نوروزی وزائرین امام رضا (ع) هستند و در9شهرستان خراسان شمالی پایگاه های ستاد اسکان فعال و240 نفر از عوامل ستاد اسکان   از 27 اسفند ماه سال 93 به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی و ارائه خدمات به مسافرین می باشند.

آذری ادامه داد: هزینه اقامت در مراکز اسکان برای 2 گروه فرهنگی و غیرفرهنگی متفاوت است که در بخش فرهنگیان در خراسان شمالی کلاس های مجهز 22هزار، نیمه مجهز 16 هزار و عادی 12 هزار تومان می باشد.

خراسان شمالی علاوه ب این که در مسیر جاده آسیایی مشهد به مازندران قرار گرفته و دارای جذابیت های طبیعی مثل باباامان ، بش قارداش ، درکش و... می باشد دارای آثار تاریخی از جمله قلعه خشتی بلقیس، قلعه جلالدین، عمارت و آینه خانه مفخم می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز