خبرگزاری کار ایران

جهت توسعهٔ حمل و نقل ریلی کشور؛

اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۵۳۴

معاون فنی و نگهداری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) از بهره برداری دو دستگاه باسکول واگن کش ۱۵۰تنی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهارداشت: در سال گذشته با امضای تفاهم­نامه ­ای میان سازمان بنادر و دریانوردی و راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مقررگردید: خرید، نصب و راه اندازی دو دستگاه باسکول واگن کش ۱۵۰ تنی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) به منظور افزایش توان و بهره وری از حمل و نقل ریلی صورت پذیرد.

بهروز آقایی با اشاره به اجرای این پروژه در برنامه ­های عملیاتی واحد فنی و نگهداری این اداره کل، به عنوان متولی اجرای پروژه افزود: این پروژه در مدت ۱۵۰ روز به ارزش۳ میلیارد و ۳۴۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال از اواسط مرداد ماه امسال آغاز و اواسط دی ماه به اتمام رسید و بهمن ۹۳ با حضور مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی افتتاح گردید.

وی درادامه اذعان داشت: اقدامات صورت گرفته در این پروژه شامل؛ اقدامات ساختمانی، تهیه­  پلت فرم بتن- فلزی، تجهیز باسکول به پیشرفته­‌ترین لودسل­های دیجیتالی با دقت C۶ به تعداد ۱۲ عدد، ساخت و تجهیز نمودن اتاقک اپراتوری می‌باشد.

یادآور می‌شود با توجه به برنامه‌ها و اهدف شاخص سازمان بنادر و دریانوردی از جمله بهره گیری بیشتر از روش‌های مناسب حمل و نقل و جابجایی کالا؛ توسعه حمل و نقل ریلی کشور به دلیل برخی از مزیت‌های آن نسبت به سایر شیوه‌های رایج و متداول (دریایی، جاده‌ای و غیره)، از جمله ایمنی جابجایی کالا در مسیر و کاهش برخی هزینه‌های جانبی و... به مراتب قابل توجه‌تر می‌باشد.

قربان درویشی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز