خبرگزاری کار ایران

رییس اداره آبفا بندر امام:

۱۰۰خانوار بندرامامی از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۵۸۱

رییس اداره آبفا بندرامام گفت: طی ماه جاری ۱۰۰ خانوار جدید از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، ابراهیم علوانی صبح امروز با اعلام این مطلب افزود: طی ماه جاری ۲۰۰ متر توسعه شبکه در بندرامام انجام شده است که بواسطه آن ۱۰۰ اشتراک آب واگذار و ۱۰۰ خانوار جدید از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شده‌اند.

وی تامین آب شرب سالم و بهداشتی، تقویت فشار آب، جلوگیری از هدر رفت آب وتبدیل انشعابات غیر مجاز به مجاز را از جمله اهداف توسعه شبکه در این شهرستان عنوان کرد.

علوانی با اشاره به اینکه این میزان توسعه شبکه در منازل تعاونی رامپکو بندرامام خمینی اجرا شده است، اذعان داشت: در این عملیات ۲۰۰ متر خط پلی اتیلن ۴ اینچ و۱۵۰ متر خط پلی اتیلن ۲ اینچ و وصل ۴ کمر بند چدنی بر روی خط ۸ اینچ توسط پرسنل واحد بهره برداری اجرا و ۱۰۰ اشتراک به متقاضیان واگذار شد.

وی در ادامه از اصلاح شبکه جمع آوری فاضلاب در برخی مناطق این شهرستان خبر داد و افزود: به منظورحل مشکلات بهداشتی وجلب رضایت ساکنین، پرسنل عملیاتی جمع آوری شبکه فاضلاب، اقدام به اصلاح خطوط فاضلاب فرسوده شهرک شهید صدوقی بندرامام کردند.

علوانی با تاکید بر اینکه خطوط فاضلاب شهرک شهید صدوقی قدمتی بیش از سی سال و از جنس آزبست یا چدنی دارد، عنوان کرد: قدمت و فرسودگی خطوط، موجب گرفتگی و پس زدگی فاضلاب در خیابان‌ها و حتی ورود در خانه‌هایی با سطح پایین‌تر یا همسطح خیابان‌ها و بروز مشکلات بهداشتی برای ساکنین در این خیابان شده بود، لذا پرسنل بهر ه برداری این اداره اقدام به حفاری واصلاح شبکه فاضلاب در خیابان ۶ شهید صدوقی کردند.

مدیر اداره آبفا بندرامام گفت: در این عملیات با انجام حفاری به طول ۶۰ متر ولوله گذاری پلی اتیلن وشستشوی خط قدیمی مشکل حدود ۴۰ خانوار ساکن در این خیابان رفع شد.

وی همچنین در ادامه عملیات اصلاح شبکه فاضلاب، به اصلاح شبکه فاضلاب خیابانهای شهید صدوقی ۹ و۱۲ اشاره و خاطر نشان کرد: در پی گرفتگی فاضلاب خیابانهای یاد شده و پس زدگی در منازل و بروز مشکلات بهداشتی برای ساکنین، پرسنل بهره برداری این اداره اقدام به لایروبی ۲۰حلقه منهول وشستشوی خطوط دو خیابان یاد شده کردند.

ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز