خبرگزاری کار ایران

بنابر ادعای رسانه‌های عربستانی؛

۲ میلیون سعودی، بازی فولاد و الهلال را تماشا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۰۲۲

بنابر ادعای رسانه‌های عربستانی، امروز حدود ۲ میلیون عربستانی پای تلویزیون می‌نشینند تا بازی فولاد ایران و الهلال عربستان را تماشا کنند.

به گزارش ایلنا از خوزستان به نقل از سایت باشگاه فولاد، رویارویی امروز الهلال عربستان با فولاد ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، برای اولین بار است که رخ می‌دهد اما الهلال پیش از این بار‌ها پیروزی و شکست را در مقابل تیم‌های ایرانی تجربه کرده است.

این تیم 60 ساله پایتخت نشین عربستانی تا به حال ۲۵ بار مقابل تیم‌های ایرانی قرار گرفت که در ۱۰ دیدار شکست خورد و‌‌ همان تعداد هم پیروز شد و مابقی با نتیجه تساوی پایان یافت. همچنین 7 دیدار در ایران صورت گرفت که در سه تای آن پیروز شد و در سه مورد دیگر شکست خورد و یک دیدار هم مساوی شد.

الهلال پرافتخار‌ترین تیم ورزشی آسیا غربی است و بیشترین تعداد هواداران را نیز در میان باشگاه‌های ورزشی عربستان دارد. پیش‌بینی می‌شود دیدار این تیم پرهوادار، دو میلیون عربستانی را به پای تماشای تلویزیونی بکشاند.

 این تیم اما امروز ساعت ۱۶ در ورزشگاه غدیر اهواز در حالیکه دمای هوا حدود ۳۰ درجه سانتیگراد است با پنجمین تیم فوتبال قدرتمند ایران مواجه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز