خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

فضای نقد و گفتگو در مساجد ایجاد شود

کد خبر : ۲۵۹۳۴۴

توصیهٔ همهٔ علما و بزرگان دین ما به کتاب است و باید فضای نقد و گفتگوی مناسب را در مساجد فراهم کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به انتخاب اهواز به عنوان پایتخت کتاب ایران گفت: توصیه همهٔ علما و بزرگان دین ما به کتاب است و باید فضای نقد و گفتگوی مناسب را در مساجد فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، همایون قنواتی اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره بر جذب جوانان به مسایل فرهنگی و مساجد تاکید کرده‌اند. جذب جوانان به فضایی که فرهیختگان، علما و مسوولان همواره به آن اعتماد داشته‌اند.

وی افزود: کانون‌های مساجد می‌توانند بستری را فراهم آورند که جوانان در همهٔ حوزه‌های فرهنگی و هنری و آموزشی و... استعداد خود را نشان دهند. هیچ کس را نباید از این فضا دور کنیم و باید امکانات را آنقدر افزایش دهیم که همهٔ جوانان با علاقه‌مندی‌هایشان به هر بخش را جذب نماییم.

قنواتی در ادامه گفت: رابطه ما با علما یک رابطه ارگانیک است و ما همیشه دغدغه‌های آن‌ها را مورد توجه قرار می‌دهیم. ما به دعنوان دستگاه ناظر در حوزه‌های مختلف از جمله کتاب، نمایش، سینما، مطبوعات، موسیقی و... با دقت کارمان را انجام می‌دهیم و در چارچوب قوانین و ضوابط جمهوری اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کنیم و به افرادی که قصد تشوش اذهان عمومی را داشته باشند روی خوش نشان نخواهیم داد.

ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز