خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

فناوری اطلاعات جایگاه ویژه‌ای در موفقیت برنامه نظام سلامت دانشگاه دارد

کد خبر : ۲۵۸۴۱۱

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: فناوری اطلاعات جایگاه ویژه و زیربنایی در موفقیت برنامه نظام سلامت دانشگاه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، محمدحسین اعرابی با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه ملاک و معیار پایش عملکرد دانشگاه ها و میزان تخصیص اعتبارات برنامه تحول نظام سلامت از طریق اطلاعات ارسالی دانشگاه ها به سامانه سپاس وزارت متبوع است لذا فناوری اطلاعات جایگاه ویژه ای در این راستا ایفا می کند.

وی، سرمایه گذاری در حوزه فناوری اطلاعات را زمینه ساز توسعه پایدار در کشور و از عوامل موفقیت هر سازمان برشمرد و گفت: مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به عنوان یک الگوی موفق در دانشگاه از حیث داشتن تعامل و همکاری و فعالیت تیمی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، به دستاوردها و موفقیت‌های مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در سال‌های اخیر به ویژه موفقیت اخیر این مرکز در استقرار و توسعه سپاس اشاره کرد.

مهرداد فرزندی پور، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان، نیز با بیان اینکه مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه یکی از واحدهای موفق است، از روحیه همکاری و تعامل این مرکز تقدیر کرد و گفت: سایر واحدهای دانشگاه می توانند برای رسیدن به اهداف عالی خود از این روحیه الگو بگیرند.

مرتضی نادی، سرپرست مرکز مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این نشست، استقرار و پیاده سازی سیستم HIS در شش بیمارستان تحت پوشش دانشگاه، اجرای کامل کتاب ارزش نسبی خدمات و مراقبت های سلامت در بیمارستان ها، کسب رتبه برتر کشوری در موضوع استقرار و توسعه سامانه سپاس در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور را به عنوان بخشی از دستاوردهای این مرکز در سال ۹۳ برشمرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز