خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه مطبوعات استان:

رسانه‌های قزوین نسبت به ثبت کانال خبری اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۴۲۹

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین از ضرورت ثبت پیام رسان‌ها و کانال‌های خبری رسانه‌های دارای مجوز در سامانه جامع رسانه‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید مصطفی جعفری با اعلام این خبر گفت: براساس نامه ارسال شده از معاون رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ثبت پیام رسان‌ها و کانال‌های خبری رسانه‌های دارای مجوز در سامانه جامع رسانه‌های کشور ضرورت دارد.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین ادامه داد: لازم است صاحبان امتیاز رسانه‌های دارای مجوز به قرینه مجوز موجود جهت ثبت سامانه خبری، تحت عنوان پیوست الکترونیکی رسانه خود به حساب کاربری خود در سامانه رسانه‌های کشور مراجعه و نسبت به درج مشخصات پیام رسان یا کانال خبری مرتبط با رسانه مجوزدار خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: با این اقدام، فعالیت پیوست الکترونیکی رسانه‌ها رسمیت پیدا می‌کند.

جعفری افزود: این پیوست به اخذ مجوز مستقل نیاز ندارد.

این مسئول تاکید کرد: بر اساس بند ب ماده 3 آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات تمام پیام رسان‌ها و کانال‌های خبری مستقل نیز ملزم به دریافت مجوز هستند و برهمین اساس اخذ امتیاز پیام رسان یا کانال خبری هم ضرورت دارد.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین ادامه داد: صاحبان امتیاز رسانه‌ها می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور درخواست خود را ثبت کنند تا پس از انجام مراحل قانونی و تصویب هیات نظارت بر مطبوعات مجوز قانونی برای فعالیت سامانه خبری صادر شود.

جعفری یادآور شد: متقاضیان جهت استفاده از امکانات مذکور می‌توانند توضیحات لازم را در بخش راهنمای سامانه رسانه‌های کشور مطالعه کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز