خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

خانه مطبوعات استان قزوین صاحب خانه شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۳۰۵

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات استان قزوین صاحب خانه شد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

سید مصطفی جعفری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به تامین دفتر اداری برای استقرار خانه مطبوعات استان گفت: از ابتدای فعالیت اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات در این دوره، پیگیری هایی  برای تعیین فضایی مناسب و مستقل برای استقرار دفتر اداری این تشکل صنفی صورت گرفت.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین ادامه داد: با پیگیری‌ها و مکاتبات صورت گرفته با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرانجام با مساعدت و همکاری صمیمانه مدیرکل ارشاد مقرر شد یک واحد اداری در طبقه سوم ساختمان سابق این اداره کل واقع در میدان میرعماد به خانه مطبوعات قزوین اختصاص یابد.

وی عنوان کرد: بعد از تحویل ساختمان، سه خط تلفن به نام خانه مطبوعات استان قزوین به شماره‌های 33361811،33361822 و 33363465 خریداری شده و به‌زودی بعد از تجهیز مبلمان اداری، جلسات خانه مطبوعات در این محل برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با فعال شدن محل اداری خانه مطبوعات، این فرصت برای کمیته‌های زیرمجموعه هیات مدیره خانه، اعضای خانه و فعالان رسانه‌ فراهم می‌شود تا جلسات هم‌اندیشی خود را در این محل برگزار کرده و برای پیگیری امور مربوط به حوزه رسانه از این دفتر استفاده کنند.

جعفری گفت: پیگیری مطالبات اصحاب رسانه، به ویژه آموزش در دستور کار این دوره از فعالیت هیات مدیره خانه مطبوعات قرار دارد و با فعال شدن کمیته‌ها این موضوعات به صورت تخصصی‌ پیگیری می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان در پایان از همکاری و مساعدت حسین براتی مدیرکل و مسعود میرزاپور معاون  فرهنگی و رسانه‌ای این اداره کل با خانه مطبوعات تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز