خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

مدیران مسئول رسانه‌های چاپی قزوین در خانه مطبوعات عضو شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۸۳۲

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: مدیران مسئول و صاحبان امتیاز رسانه‌های چاپی استان که اعلام وصول آنها زیر 50 درصد است می‌توانند در خانه مطبوعات عضو شوند.

سید مصطفی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به فراهم شدن امکان عضویت مدیران مسئول و صاحبان امتیاز رسانه‌های چاپی در خانه مطبوعات گفت: مدیران مسئول و صاحبان امتیاز "روزنامه‌ها"، "هفته نامه‌ها"، "دو هفته نامه‌ها"، "ماهنامه" و "فصل نامه‌ها" می‌توانند برای عضویت در خانه مطبوعات استان اقدام کنند.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین ادامه داد: دی ماه هر سال پایش‌ رسانه ها انجام می‌شود و درصورتی که رسانه‌ای اعلام وصول بالای 50 درصد در سامانه جامع رسانه‌های کشور نداشته باشد، عضویت مدیرمسئول و خبرنگاران آن رسانه از سامانه خانه مطبوعات لغو می‌شود.

وی عنوان کرد: درصورتی که مدیران مسئول رسانه تمایلی به عضویت در خانه نداشته باشند، خبرنگاران آن‌ها می‌توانند با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با رعایت مفاد ماده 42 به‌عنوان خبرنگار آزاد در خانه عضو شوند.

این مسئول درباره افرادی که نقش آن‌ها در سایت خانه مطبوعات استان به‌عنوان نماینده رسانه‌های چاپی و برخط و یا عضو دفتر نمایندگی ثبت شده توضیح داد: در صورت نداشتن پروانه نمایندگی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، عضویت آن‌ها لغو خواهد شد.

وی در پایان گفت: بازرسی دفاتر نمایندگی رسانه‌های چاپی و برخط در استان قزوین با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به صورت ماهانه نیز در دستور کار این دوره خانه مطبوعات است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز