خبرگزاری کار ایران

بازدید سر زده رئیس کل دادگستری استان بوشهراز پزشکی قانونی بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۲۰۰

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اهمیت نظرات کارشناسی پزشکی گفت: سرعت و دقت در پرونده‌های پزشکی قانونی نقش مهمی در کاهش اطاله دادرسی دارد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهرانگیز به طور سرزده به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر از بخش‌های مختلف اداری و آزمایشگاهی بازدید و ضمن گفتگو با کارکنان از نزدیک نحوه خدمات‌رسانی و پاسخ به استعلامات قضایی را مورد بررسی قرار داد و در جهت رفع اشکالات توصیه‌های لازم نیز ارائه کردند.

وی اظهار داشت: نظرات کارشناسی از سوی پزشکی قانونی در جهت کشف حقیقت در پرونده‌های مختلف نقش اساسی دارد.

وی افزود: نظریات کارشناسی توأم با سرعت، دقت و صحت سازمان پزشکی قانونی در پرونده‌های مختلف و گسترده دادگستری می‌تواند در کاهش اطاله دادرسی موثر باشد.

مهرانگیز ادامه داد: با توجه به اهمیت جایگاه پزشکی و نوع کار آن می‌بایست نیروهای متخصص و نیروی انسانی لازم و تجهیزات تخصصی در این سازمان تامین شود.

در این بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر پس از بازدید از بخش‌های مختلف این حوزه گفت: می‌بایست در جهت ارتقا سطح کیفی عملکرد با توجه به کمبودها از جمله فضای فیزیکی و تجهیزات لازم در این حوزه، اقدامات جهادی و اهتمام ویژه ایی صورت پذیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز