خبرگزاری کار ایران

درگیری دسته جمعی در عسلویه منجر به قتل جوان ۳۰ ساله شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۱۱۰

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از یک فقره درگیری منجر به چاقوخوردگی و قتل جوان ۳۰ ساله در شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه حسین خواجه در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته در پی یک فقره نزاع دسته جمعی، بلافاصله مامورین در صحنه حاضر و مشخص شد تعدادی از جوانان شهرستان بر سر مسائل جزیی با یکدیگر درگیری لفظی و سپس فیزیکی شده و در این درگیری جوانی ۳۰ ساله اهل و ساکن نخل تقی در اثر چاقوخوردگی مجروح و به بیمارستان عسلویه منتقل شده است.

وی با اشاره اینکه تلاش کادر درمان برای نجات وی نتیجه ای در بر نداشت، گفت: برابر اعلام پزشک معالج، مجروح قبل از رسیدن به مرجع درمانی هیچگونه علائم حیاتی نداشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی متشکل از کاراگاهان پلیس آگاهی موضوع را با جدیت در دستور کار قرار داده و ضمن انعکاس موضوع به مراجع قضایی و با نظارت مستقیم  دادستان شهرستان و صدور مجوز های قضایی لازم، دستگیری عاملین و مسببین درگیری در ساعات اولیه پس از وقوع جرم، با جدیت دنبال شد.

سرهنگ خواجه با بیان اینکه با تلاش ماموران تعدادی از نفراتی که در این درگیری دخیل بوده اند، شناسایی و دستگیر شده‌اند؛ گفت: تحقیقات پیرامون موضوع کماکان با جدیت ادامه دارد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: قبلا هم به دفعات زیاد درگیری هایی از این دست به پلیس گزارش و با ورود دستگاه های  انتظامی و قضایی و با اقدامات بازدارنده ای نظیر برخورد های پلیسی _ قضایی لازم و همچنبن دعوت از والدین افراد درگیر، هم تعهدات لازم گرفته می‌شد و هم عواقب این گونه ضرب و جرح ها به همه افراد ذیمدخل در موضوع  مخصوصا والدین انان تذکر داده و گوشزد شده است. لذا بدون شک نظارت و کنترل بیشتر بر رفتار و عملکرد فرزندان توسط والدین و حتی افرادی که می‌توانند بر آنان نفوذ داشته باشند ( نظیر دایی ، عمو و ....) تا حدود بسیار زیادی می‌تواند اثر گذاری خوبی داشته و مطمنا از بروز حوادث تلخ این چنینی جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز