خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

تسهیلات تبصره ۱۸ به ۲۹۵ طرح اشتغالزایی در بوشهر پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۱۹۷

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر از ابلاغ یک‌هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۸ به استان بوشهر خبر داد و گفت: تاکنون ۵۵ درصد آن در قالب ۲۹۵ طرح جذب و پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، علی باستین شامگاه شنبه در نشست بررسی طرح‌های اشتغال‌زایی با بیان اینکه در راستای تکلیف بانک‌ها به پرداخت تسهیلات و نظارت بر پرداخت و هزینه کرد تسهیلات تکلیفی، کارگروهی در همه استان‌ها به دبیری اداره کل امور اقتصادی و دارایی تشکیل شده است، اظهار داشت: بانک‌های استان تمام تلاش خود را به کار گیرند تا تسهیلات مصوب شده را پرداخت کنند.

وی، سهمیه استانی تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال قبل این استان را حدود یک‌هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۵۵ درصد آن در قالب ۲۹۵ طرح جذب و توسط بانک ها به متقاضیان پرداخت شده است.

رئیس کارگروه تسهیلات تبصره ۱۸ استان بوشهر از پرداخت حداقل ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ دستگاهی تا پایان اردیبهشت ماه امسال در استان خبر داد.

وی اضافه کرد: بانک‌های توسعه تعاون، صنعت و معدن و کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید بیشترین سهم را در پرداخت تسهیلات یاد شده داشته‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه ۷۳۳ طرح در کارگروه استانی تصویب شده است، تاکید کرد: طرح‌های مصوبی که به‌دلیل کمبود اعتبار در بانک‌های عامل، وام آنها منجر به پرداخت نشده، با اولویت در اعتبار سال ۱۴۰۲ لحاظ شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز