خبرگزاری کار ایران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبرداد؛

افزایش 5 برابری پذیرش بیماران بین المللی در مراکز درمانی دولتی شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۶۴

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گزارشی در رابطه با مهمترین اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه درمان دانشگاه طی سال گذشته ارایه داد.

به گزارش ایلنا، مهرداد شریفی گفت: بیش از ۱۵ هزار بیمار خارجی در یکسال گذشته در مراکز مختلف بخش درمان و سلامت شیراز پذیرش شده و از خدمات تخصصی و فوق تخصصی بهره مند شدند.

شریفی در خصوص اینکه در حال حاضر چه تعداد از مراکز درمانی شیراز مجاز به ارائه خدمات گردشگری سلامت هستند، افزود: در حال حاضر 27 مرکز درمانی در شیراز می توانند خدمات گردشگری سلامت ارایه دهند.

معاون درمان دانشگاه با تاکید بر اینکه حوزه گردشگری سلامت می‌تواند یکی از مهمترین راه‌های تامین منابع مالی به ویژه در بخش سلامت باشد، اضافه کرد: برنامه ریزی و تلاش برای افزایش مراکز دارای مجوز گردشگری سلامت و توسعه زیرساخت ها و ارتقای فرایند های حوزه گردشگری سلامت در راستای پذیرش بیماران بین المللی از جمله برنامه های مهم این معاونت در دانشگاه است.

وی ادامه داد: همین امر نیز موجب افزایش پنج برابری پذیرش بیماران بین المللی در مراکز درمانی دولتی در نتیجه درآمدزایی 25 میلیارد تومانی بخش های IPD  و VIP بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی شیراز در سال گذشته شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز