خبرگزاری کار ایران

پلمب چهار واحد تجاری غیرمجاز در منطقه ۳ شهرداری کرج

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۳۰

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج گفت: باهدف جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز چهار باب مغازه پلمب و ورودی آنها با نیوجرسی مسدود شد.

به گزارش ایلنا از البرز، حمید صفدری از پلمب و مسدود کردن چهار باب مغازه تجاری با حکم مراجع قضایی در راستای جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز و عدم تأسیس و تبدیل به واحد تجاری غیرمجاز در سطح منطقه خبر داد.

صفدری عنوان کرد: با هرگونه ساخت‌وساز بدون مجوز برخورد و نسبت به تخریب این ساخت‌وسازها اقدام می‌شود.

وی در ادامه گفت: در این راستا از فعالیت تعدادی واحدهای تجاری در شهرک ولیعصر (عج)، کیانمهر و فاز ۳ مهرشهر که بدون مجوز و غیرقانونی ساخته‌شده بودند، توسط واحد اجرائیات منطقه جلوگیری به عمل آمد و ورودی این واحد های تجاری با نیوجرسی مسدود شده و تا تعیین و تلکلیف این واحدها امکان استفاده از آن برای مالک وجود ندارد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری کرج با بیان اینکه مالکان این واحدها باوجود اخطارهای مکرر و اخذ دستور توقف عملیات اجرایی از مراجع ذی‌صلاح، مجدداً اقدام به تأسیس، تجهیز و نصب تابلوهای تجاری اقدام کرده‌اند، گفت: با حضور عوامل اجرایی و قضایی تمامی این واحدها پلمب شدند.

صفدری خاطر نشان کرد: ساخت‌وسازهای غیرمجاز به‌نوعی زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی و تجاوز به حریم و امکانات شهری به شمار می‌رود و شهرداری با تمام توان در جهت حفظ حریم استحفاظی با هماهنگی‌های لازم به وظایف ذاتی و قانونی خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز