خبرگزاری کار ایران

در اردیبهشت ١۴٠٣؛

اطفای ۲۵۴ مورد حریق در کرج انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۲۴۷

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت:طی اردیبهشت ماه آتش نشانان به ماموریت ۲۵۴ مورد حریق و ۶۹۲ مورد حادثه اعزام شده اند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد یساولی با اشاره به عملکرد سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج در اردیبهشت ماه گذشته، اظهار کرد: طی یک ماه اخیر با حضور ۳۲۴۴ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۷۴۶ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۱۲۱۶ دستگاه خودروی عملیاتی به ۲۵۴ مورد حریق و ۶۹۲ مورد حادثه رسیدگی کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۸۸ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۲۷۵ مورد نجات یافته،۷۸ مصدوم و ۶ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۶۸ ماموریت  ایستگاه ۱۰۳ با ۵۹ ماموریت، و ایستگاه ۱۲۲  با ۵۸ ماموریت اعزامی صورت گرفت، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۵۶ مورد صدور جواز و ۱۴۳ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

یساولی صدور ۱۷ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد ۲۸ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۶۷ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۷۸ مورد، در حوزه ایمنی شهری،بازدید از صنوف به تعداد ۸۸ مورد در حوزه اصناف از دیگر اقدامات صورت پذیرفته بیان کرد.

او می گوید: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۸۹ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت ها ،ادارات،آتش نشان داوطلب و کارورز دانشگاه ها و مدارس باحضور ۱۶۴۰ کارآموز به مدت ۴۲۳ ساعت با همکاری ۷۵ مربی و برگزاری ۳ دوره آموزشی با موضوع مدیریت و فرماندهی حریق و حادثه،سامان شهر و هوش هیجانی با حضور ۱۱۶ فراگیر از پرسنل سازمان به مدت ۴۲ ساعت طی یک ماه گذشته صورت گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز