خبرگزاری کار ایران

افتتاح اولین مرکز اختصاصی مهارت افزایی به سربازان وظیفه در زندان مرکزی شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۱۳۷

اولین مرکز اختصاصی مهارت افزایی و آموزش فنی و حرفه‌ای به سربازان وظیفه زندان‌های کشور در زندان مرکزی شیراز افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم پیرعلی رئیس عملیات و بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح کشور در رأس هیئتی از مسئولین و کارشناسان این ستاد با حضور در زندان عادل آباد شیراز از بخش‌های مختلف، به ویژه سایت یگان حفاظت این زندان بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که با همراهی مدیر کل زندان‌های استان فارس ، مدیر زندان مرکزی شیراز و جمعی از مسئولین انجام پذیرفت اولین کانون مهارت افزایی و آموزش فنی حرفه‌ای سربازان وظیفه در زندان مرکزی شیراز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این اولین مرکز تخصصی ویژه سربازان وظیفه در زندان‌های کشور است که موضوع آموزش‌ مهارت های اساسی زندگی، خدمات مشاوره فردی و گروهی و آموزش فنی و حرفه‌ای را به صورت مجزا جهت سربازان پیش بینی و اجرا می‌کند.

 به گفته مدیر کل زندان‌های استان فارس، تمامی سربازان وارده  برای خدمت به زندان تحت پوشش خدمات این مرکز قرار خواهند گرفت، در همین راستا در سال گذشته حدود ۱۱۰۰ پرسنل وظیفه تحت آموزش فنی و حرفه‌ای قرار گرفته‌اند. 

رئیس عملیات و بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت:  اقدامات زندان‌های فارس در ارتباط با رسیدگی به سربازان وظیفه و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به آنان را بسیار شاخص و خوب توصیف کرد. 

کانون مهارت آموزی و فنی حرفه‌ای یگان حفاظت زندان مرکزی شیراز، در بخش آموزش های فنی و حرفه ای، در فاز اول ۶ رشته فنی و حرفه‌ای را به سربازان وظیفه آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز