خبرگزاری کار ایران

کارگران شاغل در سطح منطقه ارومیه حافظین سرمایه ملی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۸۵۷

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: کارکران و‌ کارمندان شاغل در منطقه یک ارومیه، تلاشگران خط مقدم اقتصاد نفتی کشور و حافظین سرمایه ملی، هستند.

به گزارش ایلنا، احمد مجرد، همزمان با روز جهانی کارگر در دیدار چهره به چهره باکارمندان، کارکنان و کارگران شاغل در سطح منطقه ارومیه گفت: کارکران و‌ کارمندان شاغل در منطقه یک ارومیه، تلاشگران خط مقدم اقتصاد نفتی کشور و حافظین سرمایه ملی، هستند.

مجرد به توزیع روزانه بالغ بر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات مطلوب شبانه روزی به هموطنان عزیز مرهون تلاش های ستودنی کارگران عزیز است.

مجرد با اشاره به اهمیت جایگاه و مقام بارز کارگر افزود: در سال‌های متمادی محوریت نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید ایرانی نشان از اهمیت کار و تولید داخلی و لزوم جهت‌گیری کشور در این زمینه دارد و این مهم غیر از اَرج نهادن و ارتقا فرهنگ کار و کارگر محقق نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پایبندی به قوانین حین انجام کار در شرایط عملیاتی نفت مخاطره آمیز بوده و مستلزم آن است کارکنان همواره و در هر شرایطی با حفظ ایمنی، نظم و انسجام به افزایش کارایی و سلامت کاری پایبند باشند.

مجرد در پایان این دیدار صمیمانه شایسته سالاری و اعتقاد، اعتماد و اتکاء به نیروهای توانمند را کلید ایجاد تحول در هر مجموعه کاری دانست و ابراز امیدواری کرد با توجه و توسعه کیفی و بیش از پیش سرمایه های انسانی ارزشمند و جوان صنعت نفت در تحقق اهداف هر چه بیشتر به موفقیت دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز