خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

زنجیره‌های ارزش در پیشگیری از خام فروشی موثر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۶۸۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به اینکه زنجیره‌های ارزش در پیشگیری از خام فروشی، حفظ منابع و مواد اولیه نقش آفرین هستند، گفت: تکمیل زنجیره های ارزش علاوه بر افزایش بهره‌وری در بخش های مختلف به رشد و توسعه اقتصادی هر بخش کمک می‌کند.

به گزارش ایلنا، حسن شیخ‌نیا در جریان دومین روز برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) با اشاره به اینکه زنجیره‌های ارزش در پیشگیری از خام فروشی، حفظ منابع و مواد اولیه نقش آفرین هستند، گفت: تکمیل زنجیره های ارزش علاوه بر افزایش بهره‌وری در بخش های مختلف به رشد و توسعه اقتصادی هر بخش کمک می‌کند. 

وی از فعالیت بیش از 350 شرکت دانش بنیان در این استان خبر داد و گفت: این شرکت ها محصولات بسیار خوب و منحصر به فردی را تولید می کنند که جایگاه استان فارس را در زمینه تولیدات دانش بنیان را در کشور بالا می برد.

شیخ نیا، از جمله تولیدات شرکت‌های دانش بنیان را پهپاد، محصولات مورد نیاز بخش های صنعت و کشاورزی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی بین مراکز علمی، شرکت های دانش بنیان و فعالان اقتصادی در استان فارس وجود دارد که موید این واقعیت است که تولیدات شرکت های دانش بنیان فارسی عمدتاً در مسیر تجاری سازی قرار گرفته اند.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه در جریان این نمایشگاه محصولاتی در زمینه کنترل آبیاری، تولید سموم دفع آفات نباتی و اصلاح بذرهای کشاورزی رونمایی می شود؛ ابرازداشت: خوشبختانه استان فارس در بحث زنجیره های ارزش جزء استان های پیشتاز کشور است بطوری که در سال 1402 دو زنجیره ارزش در زمینه گیاهان دارویی و فولاد داشتیم و امسال هم 20 محصول جدید رونمایی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در ادامه سخنان خود به نقش زنجیره های ارزش در پیشگیری از خام فروشی، حفظ منابع و مواد اولیه اشاره و خاطرنشان کرد: تکمیل زنجیره های ارزش علاوه بر افزایش بهره‌وری در بخش های مختلف به رشد و توسعه اقتصادی هر بخش کمک می‌کند.

به گفته شیخ نیا استان فارس تلاش کرده در کلان‌بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی حضور پر رنگی در اکسپو2024 داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز