خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لارستان خبرداد؛

عامل انتشار کلیپ هنجارشکن در شبکه‌های مجازی روانه دادسرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۲۸۳

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با پیگیری پلیس، فردی که در اماکن تاریخی این شهرستان (قلعه اژدها پیکر) اقدام به تهیه و انتشار کلیپ‌های هنجارشکن در فضای مجازی کرده بود شناسایی و تحویل مرجع قضایی شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید محمد یوسفی، بیان کرد: در راستای رصد فضای مجازی توسط کارشناسان، یک صفحه در شبکه اجتماعی شناسایی شد که اقدام به انتشار عکس، فیلم و کلیپ‌های هنجارشکن و مغایر با شئونات اخلاقی و اسلامی می‌کرد.

وی افزود: در این رابطه بعد از اقدامات تخصصی مشخص شد فردی مونث به هویت معلوم غیر بومی این شهرستان با حضور در اماکن تاریخی(قلعه اژدها پیکر) اقدام به تهیه و ضبط کلیپ های با پوشش غیر متعارف و معارض با اخلاق و عفت اسلامی نموده و پس از ویرایش و تدوین آنها را در فضای مجازی منتشر کرده است.

فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: در این رابطه ماموران طی هماهنگی با مرجع قضایی پس از پیگیری و رصد محتوا در فضای مجازی، متهمه جوان را شناسایی و دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند.

یوسفی از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) و یا با شماره تماس مرکز فوریت های سایبری به شماره 096380 تماس برقرار کنند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست ضمن رعایت شئونات اسلامی، از انتشار هرگونه محتوای نامتعارف و هنجارشکن در فضای مجازی خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز