خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار بوشهر:

۵۰ غرفه فرهنگی در ایام نوروز فعالیت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۳۰۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اقدامات و برنامه های فرهنگی ارزشمندی در نوار ساحلی استان بوشهر با اجرای ۵۰ غرفه فرهنگی توسط دستگاه های اجرایی در حوزه فرهنگی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، هلال احمر، سپاه و گروه های جهادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اکبر پورات روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: امسال در ایام نوروز در راستای خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی اقدامات مناسبی از سوی دستگاه های مسئول در استان بوشهر ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی افزود: همچنین بر بحث ناهنجاری و آسیب های اجتماعی هم نسبت به گذشته کاهش چشمگیری شاهد بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: باید نقاط ضعف و قوت برنامه های امسال پایش و در راستای رفع آنان در سال آینده برنامه ریزی لازم انجام شود.

پورات عنوان کرد: همچنین در بحث ساماندهی سواحل، شناگاه‌ها و ناجیان غریق مصوبات و اقدامات اجرایی مناسبی انجام گرفت و در بخش رفع مشکلات و توسعه زیرساخت های این موضوع پیگیری های لازم انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: در سال گذشته برنامه فرهنگی و اجتماعی از جمله در زمینه حجاب و عفاف و کاهش آسیب های اجتماعی و ناهنجاری‌ها در دانشگاه های استان بوشهر به اجرا در آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه رمز موفقیت در عرصه‌های مختلف اهمیت دادن به مسائل فرهنگی جامعه است، تاکید کرد: دغدغه مندان فرهنگی در سطح استانها و شهرستان‌ها در این جلسات حضور دارند این جلسات بسیار مغتنم است و بایستی منظم تشکیل شود.

وی یادآور شد: امسال نیز پرداخت وام‌های ازدواج، مشاغل خانگی و واگذاری زمین در راستای اجرای طرح فرزندآوری در اولویت کاری استان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز