خبرگزاری کار ایران

در اولین روز کاری ۱۴۰۳؛

استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۳۷۸

استاندار آذربایجان غربی در یکصد و هفتمین یکشنبه های حمایت از تولید از دو واحد تولیدی در حال ساخت در حوزه تولید کنسانتره و تولید شیشه در شهرک صنعتی فاز ۳ ارومیه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد صادق معتمدیان در اولین روز کاری سال ۱۴۰۳ در قالب یکشنبه های تولید از دو واحد تولیدی در حال ساخت در حوزه کنسانتره و تولید شیشه واقع در شهرک صنعتی فاز ۳ارومیه بازدید کرد.

واحد تولید کنساتره با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث بوده و با بهره برداری از این واحد، سالانه ۱۰ هزار تن انواع کنسانتره تولید و برای ۹۰ نفر فرصت اشتغال ایجاد می شود.

واحد تولیدی اروم شیشه ساچی نیز با سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد تومان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث بوده و تجهیزات این واحد تولیدی خریداری و آماده نصب است که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری بهره برداری از آن آغاز شده و به صورت مستقیم برای ۳۵۰ نفر و غیرمستقیم برای ۵۰۰ نفر فرصت اشتغال فراهم شود. 

در بازدید از واحد تولید کنسانتره، مسائل و مشکلاتی چون تسهیلات بانکی و سرمایه در گردش و در بازدید از واحد اروم شیشه سانچی رفع مشکل برق این واحد و تامین زمین مورد نیاز برای ایجاد واحد جدید، با استاندار آذربایجان غربی مطرح و دستورات لازم برای تسریع در روند حل مشکلات این دو واحد صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز