خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان قزوین:

ترافیک در آزاد راه های قزوین پرحجم و سنگین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۷۸۹

رئیس پلیس راه قزوین از ترافیک سنگین و پرحجم در برخی از نقاط آزادراهی این استان خبر داد و گفت: رعایت هر چه بهتر و دقیق‌تر مقررات از سوی رانندگان باعث کاهش بسیاری از حوادث رانندگی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اعلام این خبر گفت: اکنون ترافیک در باند شمالی آزادراه قزوین-کرج، حدفاصل نیروگاه شهید رجایی تا محمدیه و در ادامه نیز تا عوارضی شماره ۲ سنگین و پرحجم گزارش شده است.

وی ادامه داد: ترافیک در آزاد راه قزوین-رشت به صورت نیمه سنگین و آزادراه قزوین - زنجان به صورت نیمه سنگین اما روان در حال انجام بوده و تردد در دیگر مسیرهای این استان به صورت عادی جریان دارد.

سرهنگ ذاکری منش، خستگی و خواب آلودگی و همچنین سرعت غیرمجاز را دو عامل اصلی بروز حوادث جاده ای در استان برشمرد و از رانندگان خواست تا هنگام عبور از جاده های قزوین از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد اجتناب کنند و در صورت خستگی به رانندگی ادامه ندهند.

رئیس پلیس راه قزوین خاطرنشان کرد: به رانندگان و سرنشینان خودروها نیز توصیه می شود هنگام حرکت خودرو کمربندهای خود را ببندند و رانندگان نیز هنگام رانندگی از صحبت کردن با تلفن همراه و یا سرنشینان خودرو خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز