خبرگزاری کار ایران

دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی مشهد زیربار ترافیکی رفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۹۰۴

شهردار مشهد گفت: با توجه به آماده‌سازی مشهد برای پذیرایی شایسته از زائران نوروزی، تصمیم گرفته شد تا دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی بدون منتظر ماندن برای مراسم رسمی، به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا قلندرشریف با بیان این خبر، اظهار کرد: با توجه به آماده‌سازی مشهدالرضا(ع) جهانشهر برکت و کرامت برای پذیرایی شایسته از زائران نوروزی و رفاه حال آنان و همچنین تسهیل در تردد زائران و مجاوران و با توجه به ازدحام کاری مدیران استانی و شهری، تصمیم گرفته شد تا دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی بدون منتظر ماندن برای مراسم رسمی، به بهره‌برداری رسیده و در اختیار زائران و مجاوران آقا علی‌بن‌موسی الرضا(ع) قرار داده شود.

وی افزود: برهمین اساس این پروژه که در بزرگراه شهید میرزایی حدفاصل میدان فجر و پل رسالت و میدان بار نوغان احداث‌ شده و تأثیر بسیار زیادی بر کاهش بار ترافیکی این منطقه خواهد گذاشت؛ از امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه زیر بار ترافیکی می‌رود و یقینا در زمان مناسب و در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ افتتاح رسمی خواهد شد.

شهردار مشهد تصریح کرد: تعداد زیادی معارض در مسیر اجرای پروژه دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی قرار داشت که خوشبختانه با تلاش مپیگیری همکارانمان در معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و منطقه سه، یازده معارض موجود در مسیر رفع و پروژه احداث شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز