خبرگزاری کار ایران

تأمین بیش از ۱۰ هزار فضای پارک خودرو در هسته مرکزی شهر مشهد در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۷۳۳

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد گفت: بیش از ۱۰هزار فضای پارک خودرو به‌ صورت موقت و دائمی در هسته مرکزی شهر تامین و پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، قاسم طاهری دراین خصوص اظهارکرد: یکی از اصلی‌ترین اقدامات در افزایش رفاه زائران محترم در سفر به مشهد، تأمین پارکینگ در هسته مرکزی شهر بوده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۶هزار فضای پارک دائم در پارکینگ‌های دائمی در نقاط شهر مشهد به‌ویژه هسته مرکزی شهر فعال بوده و به‌صورت یکپارچه مدیریت می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد با بیان اینکه از این تعداد ۴هزار فضای پارک در هسته مرکزی شهر واقع‌شده است بیان کرد: اما با توجه به حضور خیل عظیم زائران بارگاه حضرت رضا(ع) در ساعات آغازین سال۱۴۰۳ نیاز است تا تعداد فضای پارک در هسته مرکزی افزایش پیدا کند.

طاهری گفت: بر همین اساس با تعامل و رایزنی‌های صورت گرفته در کنار ۴ هزار فضای پارک دائم موجود، تاکنون تعداد ۶۰۰۰ فضای پارک به‌صورت موقت از ظرفیت سایر سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط با استقبال ازبهار از قبیل آستان قدس رضوی، سازمان نظام‌مهندسی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط شناسایی‌شده است و در روزهای آتی به چرخه خدمت‌رسانی افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در تلاش هستیم تا با شناسایی مکان‌های دیگری که می‌توان از آن به‌عنوان پارکینگ موقت استفاده کرد، ظرفیت پارکینگ‌های عمومی هسته مرکزی شهر را درایام نوروز بیشتر از پیش افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد با اشاره به اقدامات انجام‌شده جهت اطلاع‌رسانی موقعیت مکانی و ظرفیت پارکینگ‌ها به زائران و مجاوران گفت: به‌منظور جلوگیری از معطلی زائران در مکان‌یابی هر چه سریع‌تر موقعیت پارکینگ‌ها، ضمن اطلاع‌رسانی از طریق بنر و اپلیکیشن های مسیریاب و نمایانگرهای ظرفیت نصب‌شده در تقاطع‌ها امکان مشاهده آنی ظرفیت پارکینگ‌ها در سایت tat.mashhad نیز فراهم‌شده است.

طاهری افزود: همچنین شماره تماس ۳۱۲۹۸۴۸۴ امور مشترکین شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی و سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ نیز در ایام نوروز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به زائران و مجاوران خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز