خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد؛

دستگیری قاتل پس از یک سال فرار

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۵۸۸

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل 31 ساله پس از یک سال فرار در شهرستان سیریک خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ، سردار  علی اکبر جاویدان  در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد فردی 31 ساله با سلاح سرد در دی ماه سال گذشته در روستای" گز "شهرستان سیریک  و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری عاملان این قتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد عامل این قتل پس از ارتکاب جنایت به مکان نامعلوم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سیریک با اقدامات فنی و اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی از حضور قاتل در شهرستان بندرعباس مطلع که  ضمن شناسایی مخفیگاه متهم، با تشکیل چند تیم عملیاتی به محل اختفاء قاتل در محله ایسین  اعزام و در یک عملیات پلیسی وی را پس از یک سال دستگیر کردند.

سردار جاویدان در پایان خاطرنشان کرد: متهم  در مواجهه با مستندات و ادله پلیسی لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را اعتیاد به مواد مخدر و نزاع و درگیری با مقتول عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز